niedziela, 7 lutego 2016

Nieprzewidziana sytuacja

Kochani, skończyłam już to opowiadanie, jak wiecie. I na tym blogu nie miało się już nic pojawić, ale pewna osoba, którą serdecznie wycałuję jak zobaczę, (autorka wspaniałego bloga, troszkę nie w moim stylu, ale polecam : Fairy tail ) nominowała mnie do Liebster Blog Award O.O. Dostałam wręcz polecenie, żeby odpowiedzieć na te pytania, więc nie mam wielkiego wyboru niż na nie odpowiedzieć. Tak tylko dla formalności i żeby pociągnąć dalej ten łańcuszek :) Nie będzie tu nic ciekawego, ale skoro mus, to mus :)

1.Czy uważasz, że lepiej jest przemilczeć coś, co cię zabolało czy wdać się w dyskusję i kłótnię z drugą osobą?

Wg mnie to zależy i od sytuacji, i od osoby. Człowiek nie zawsze zachowuje się tak, jak powinien, często ulega emocjom. Bo teoretycznie przecież trzeba sobie wszystko na spokojnie wyjaśnić, porozmawiać, bla bla bla... Jestem zodiakalnym skorpionem i jednak coś w tym jest, że skorpiony nie wdają się w dyskusję z idiotami, tylko w ciszy planują zemstę (tylko podobno xD). Ale uwierzcie mi, czasem lepiej się albo pokłócić ostro, abo przemilczeć.

2.Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa, lektura i książka współczesna?

Hmmm... Pamiętam, że jak byłam mała, to czytałam różne bajki. Co miesiąc kupowałam sobie też magazyny "Witch", nie wiem, czy ktoś kojarzy, ale to się chyba nie zalicza do książek, nie? xD Z lektur najmilej wspominam chyba "Dzieci z Bullerbyn", a co do książek teraz, to szczerze mówiąc, nie wiem, dużo było naprawdę fajnych.

3.Kim chciałaś zostać kiedy byłaś dzieckiem?

Mam dużą rodzinę. Kiedy byłam mała akurat był ten czas, kiedy większość moich cioć, wujków i kuzynów było w wieku do tzw. "żeniaczki". Nie miałam dużo rówieśników, ale zawsze na każdym jednym weselu byłam ściągana z parkietu jako ostatnia, pomimo tego że byłam takim małym gnojkiem, ale to nikomu nie przeszkadzało. Więc tak, chciałam zostać tancerką :D

4.Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyki i ukochany zespół?

Szczerze mówiąc gdyby ktoś przejrzał moją listę piosenek na telefonie to złapałby się za głowę, że można mieszać takie gatunki. Oprócz disco polo słucham praktycznie wszystkiego, począwszy od walców Straussa, przez "Summer Nights" z "Grease" czy "Be My Baby" z "Dirty Dancing", aż do "Rap God" Eminema czy "Nothing Else Matters" Metallica. A ukochany zespół to chyba wiadomo, jak widać powyżej :D

5.Czy słuchasz różnej muzyki w zależności od humoru?

Tak. Jak mam doła to się dołuję jeszcze bardziej smętnymi piosenkami, a kiedy mnie trochę nosi to muszę sobie puścić coś, przy czym będę mogła poudawać, że umiem śpiewać albo potrząchać trochę tyłkiem :P

6.Czy przeżyłaś kiedyś najbardziej żenujący, najwspanialszy czy najsmutniejszy moment w swoim życiu?

Jasne, jak chyba każdy. Zaliczyłam wiele przypałów w życiu, przeżyłam wiele wspaniałych chwil, a także pamiętam te smutne. Ale podejrzewam, że wolicie nie słuchać tych "porywających" opowieści :)

7.Umiesz grać na jakimś instrumencie muzycznym? Jeśli nie, to na jakim zawsze marzyłaś żeby umieć grać?

W podstawówce grałam na dzwonkach i to była całkiem fajna zabawa, chyba jeszcze je gdzieś mam w domu razem z nutami. Ale zawsze chyba chciałam walić w gary, czyli wyglądać cool grając na perkusji xD

8.Jaka jest twoja ulubiona gwiazda kina?

Kocham wprost Hugh Laurie, którego większość zna jako Dr House'a i jego sposób bycia. Porywa mnie też młody Patrick Swayze z tym swoim zawadiackim uśmieszkiem, za który prawdopodobnie dałabym się pokroić. Z pań bardzo lubię na ekranie dwie Jenniferki, czyli Lopez i Aniston.

9.Gdybyś miała możliwość wyjazdu w te wakacje do innego kraju to co byś wybrała i dlaczego?

Cała Wielka Brytania + Irlandia, bo bardzo lubię tamtejszą kulturę i chciałabym sprawdzić, czy tam jest faktycznie tak, jak to sobie wyobrażam. No i Indie to też jeden z moich celów.

10.Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy i dlaczego?

Musical, bo bardzo podziwiam aktorów, którzy tam grają. Trzeba umieć grać, śpiewać i tańczyć jednocześnie, by wypadło super i przekazać widzom niesamowite emocje. A w efekcie wygląda to genialnie.

11.Opisz ideał chłopaka, z którym chciałabyś spędzić całe życie. Liczą się cechy zewnętrzne i wewnętrzne.

To chyba najtrudniejsze pytanie xD Wysoki brunet/szatyn z wielkim, szczerym uśmiechem i radosnymi oczami, od którego aż bije radość. Tak samo dziwny jak ja, zabawny, kochający życie, o wielkim sercu, ale przede wszystkim potrafiący mnie doprowadzić do porządku i nie zwariować przy tym.





Przepraszam za to, że się rozpisałam, ale moje gadulstwo zawsze wychodzi na wierzch. Teraz ja nominuję moją Miśkę FlovMyself w ramach rekompensaty za pomoc przy blogu :) Kochana, oto pytania dla Ciebie:

1.Jakiej piosenki aktualnie słuchasz?
2.Jakie było pierwsze ff, które przeczytałaś?
3.Jakiego miałaś idola w dzieciństwie?
4.Gdybyś nie była sobą, kim byś chciała być?
5.Planujesz dalej pisać? Kiedy zaczęła się twoja "kariera" pisarska?
6.Twój ulubiony bohater z ff?
7.Czy miałaś kiedyś plan na opowiadanie, którego nigdy nie zrealizowałaś? Jeśli tak, to o czym było?
8.Czy jest jakaś piosenka, która idealnie opisuje twoje życie?
9.Z jaką sławną osobą nigdy w życiu nie chciałabyś się spotkać? Dlaczego?
10.Gdybyś była zwierzęciem, to jakim chciałabyś być?

Życzę miłego odpowiadania :) A z Wami spotkam się tutaj dopiero, kiedy wstawię rozdział do nowego opowiadania, więc trzymajcie się :D

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi do moich raczej nieudanych pytań. Twoje pytania są zdecydowanie genialniejsze ( nie wiem czy istnieje takie słowo, bo jak coś jest genialne to może być genialniejsze? ) :D Żart, moje były nudne, ale jakoś nie miałam na to weny :) Zgadzamy się z niektórymi odpowiedziami. Czytałam czasopismo "Witch", miałam chyba wszystkie numery i do tej pory mam gdzieś karty tarota z tym. Również kocham Jennifer Aniston *.* Jak można jej nie kochać? Masz typ ideału się nie zgadza, no ale to chyba dobrze, bo byśmy musiały walczyć o jednego crasha a tego bym nie chciała :* Pozdrawiam serdecznie i przesyłam buuziaczków moc ^^

    OdpowiedzUsuń