piątek, 12 lipca 2013

"Anan"

Kochani! Pewnie wiecie, że na początku roku nasi Chłopcy mieli sesję zdjęciową do japońskiego magazynu "Anan". Zdjęcia są śliczne jak zawsze, więc postanowiłam, że dodam "kilka". Teraz może mnie jakiś czas nie być, bo jadę do babci, ale myślę, że te 2 posty dzisiaj Wam wynagrodzą moją nieobecność. Życzę miłego oglądania :-).














A ja mam plakat z tej sesji..Bum szaka laka... :-)






























Dead, dead. Error, error..leżę i nie wstanę. Zgon na sali. CUDEŃKO to jest!





A to też zdjęcia z sesji, ale to już są wygłupy naszych Crazy Mofos  :-)






Jest także filmik: Photo Shoot for ANAN- One Direction

Znalazłam też cudną focię z koncertu, a raczej po koncercie w Toronto:
Awww...słodkie.

PS. Niedawno Josh (perkusista Chłopców) miał urodziny. Tak więc Happy Birthday, Josh. A ropo: tak wgl to ja bardzo lubię perkusję i perkusistów, więc jak coś, to Call Me Baby xD

PS 2. To "call me baby" to żart. Wolę naszych kochanych Wariatów :-)

PS 3. Cudny film złożony z 3 filmików, które były puszczane na początku jednego z koncertów (chyba pierwszego koncertu trasy TMH.) :
http://www.youtube.com/watch?v=buglOTWx1jo

Mrs. Carrot

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z tobą - cudowne zdjęcia :) boże, czemu ja to piszę ze spokojem? to jest niesamowicie boskie jkgnuifdhghkbnugjy <3

    OdpowiedzUsuń