poniedziałek, 29 lipca 2013

Rozdział 23

*Oczami Louisa*                                                                                        30.08.2013r.

Wczorajsza impreza była świetna. Little Mix i Dominika naprawdę dały czadu. Bardzo fajnie im wyszedł występ. Ale i tak najbardziej byłem zachwycony Patrysią. Nie mogę uwierzyć, że jest moją dziewczyną. Wspaniale się ze sobą czujemy i ogromnie się cieszę, że wprowadzają się do nas. Coś czuję, że będziemy mieli dużo zabawy. Właśnie we trójkę jedziemy do Nich zabrać Ich rzeczy.

-Harry, a ty powiedziałeś dziewczynom, że jedziemy po nie? - zapytał Niall, gdy już dojeżdżaliśmy. Loczek spojrzał na niego, jak na idiotę.

-A miałem powiedzieć?

-Tak, miałeś zadzwonić i Im to oznajmić.

-Yyy... No, to będą miały niespodziankę.

-Jak zwykle... - narzekał Nialler.
-Wiedziałem, że o czymś zapomniałem.

Dojechaliśmy na miejsce i weszliśmy do domu.

-Więc, gotowe do zamieszkania z tymi oto trzema dżentelmenami? - zapytałem pokazując naszą trójkę.


Wyjąłem i pokazałem to zdjęcie:

-Oczywiście, jak tylko wrócimy z Polski. - niebieskooka uśmiechnęła się i przywitała buziakiem.

-.... Jak to? - nic nie rozumiałem.

-Louis, postanowiłyśmy, że wprowadzimy się do Was po powrocie z Polski, za jakieś dwa tygodnie, może trzy. - odparła, poprawiając mój kołnierzyk.

-Zdecydowanie za długo. - pokręcił głową Niall.

Ale my w dalszym ciągu nie rozumiemy, po co tam lecicie. - próbował się dowiedzieć.

-Lecimy do domu, bo skoro chcecie, żebyśmy z Wami zostały, to musimy załatwić wszystkie sprawy, zabrać swoje rzeczy, bo mamy tylko te, które miały być tylko na wakacje. A poza tym siostra i babcia Patrycji mają urodziny, u mnie w domu rocznica dziadków, u Dominiki tez coś tam jest... - wyjaśniła Paulina.

-No i musimy tą wiadomość powiedzieć rodzinom, bo przez telefon nie wypada. - dodała Dominika.

-No, ale... - zaczął protestować Hazza.

-A poza tym Liam i Zayn się jeszcze nie wyprowadzili, prawda? - zapytała Patrysia. -No właśnie. Dajmy im trochę czasu. To co? Zawieziecie nas na lotnisko?

Nie mogliśmy Im odmówić i nie mieliśmy w tej sprawie nic do powiedzenia. Po godzinie już się żegnaliśmy. Pożegnałem się z dziewczynami i została mi tylko moja dziewczyna. Objąłem ją mocno.

-Na pewno wrócisz? - upewniłem się. Spojrzała mi w oczy. Ujęła moją twarz w swoje delikatne dłonie.




-Oczywiście, głuptasie. Gdzie ja znajdę drugiego takiego wariata, który wygłupiałby się razem ze mną i znosił moje wybryki? uśmiechnęła się promieniście. -Wrócę. Obiecuję. - po czym pocałowała mnie i wsiadła z dziewczynami do samolotu.


*Oczami Pauliny*

Patrycja nas dogoniła. Usiadła na swoim miejscu.

-Dziewczyny, a jesteście pewne, że wsiadłyśmy do dobrego samolotu? - straszyła nas.

-Nawet tak nie żartuj, zgrywusie. - ochrzaniła ją Domi.

-No co? Ostatnim razem, jak pomyliłyśmy, to wyszło nam na dobre. Ja tam jestem bardzo zadowolona. Ta mała pomyłka zmieniła nasze życie, laski! - ekscytowała się. Roześmiałyśmy się wszystkie. Samolot jeszcze nie wystartował, a ja dostałam SMS-a : "Ja już tęsknię. N. ". Uśmiechnęłam się, wyjrzałam przez okno oraz pomachałam i przesłałam buziaka temu " panu N. ".







Piosenka do rozdziału: Summer Love

Zayn:
Can't believe you're packin' your bags
Tryin' so hard not to cry
Had the best time and now it's the worst time
But we have to say goodbye

Harry:
Don't promise that you're gonna write
Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all

Niall:
Cause you were mine for the summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in september
But I always will remember
You were my summer love
You always will be my summer love

Louis:
Wish that we could be alone now
If we could find some place to hide
Make the last time just like the first time
Push a button and rewind

Liam:
Don't say the word that's on your lips
Don't look at me that way
Just promise you'll remember
When the tide is grey

Niall:
Cause you were mine for the summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in september
But I always will remember
You were my summer love
You always will be my summer love

Zayn:
So please don't make this any harder
We can't take this any farther
And I know there's nothin' that I wanna change change

Niall:
Cause you were mine for the summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in september
But I always will remember

All:
You were my summer love (summer love)
You always will be my summer love
You always will be my summer love (summer love)
You always will be my summer love
You always will be my summer love
Zayn:
Nie mogę uwierzyć, że pakujesz swoje walizki
Tak bardzo staram się nie rozpłakać
Przeżyłem najlepsze chwile i teraz jest najgorszy czas
Ale musimy się pożegnać

Harry:
Nie obiecuj, że będziesz pisać
Nie obiecuj, że zadzwonisz
Po prostu obiecaj, że nie zapomnisz, że mieliśmy to wszystko

Niall
Ponieważ byłaś moją na wakacjach
Teraz wiemy, że to prawie koniec
To wydaje się jak śnieg we wrześniu
Ale ja zawsze będę pamiętał
Byłaś moją letnią miłością
Zawsze będziesz moją letnią miłością

Louis:
Marzę, byśmy mogli być teraz sami
Jeżeli moglibyśmy znaleźć miejsce do ukrycia się
Sprawić, by ostatni raz, był jak pierwszy raz
Wcisnąć guzik i przewinąć

Liam:
Nie mów słowa, które jest na twoich ustach
Nie patrz na mnie w ten sposób
Po prostu obiecaj, że będziesz pamiętać
Kiedy uczucia wyblakną

Niall:
Ponieważ byłaś moją na wakacjach
Teraz wiemy, że to prawie koniec
To wydaje się jak śnieg we wrześniu
Ale ja zawsze będę pamiętał
Byłaś moją letnią miłością
Zawsze będziesz moją letnią miłością

Zayn:
Więc proszę, nie czyń tego jeszcze trudniejszym
Nie możemy tego ciągnąć dalej
I wiem, że nie ma niczego, co chciałbym zmienić, zmienić

Wszyscy:
Ponieważ byłaś moją na wakacjach
Teraz wiemy, że to prawie koniec
To wydaje się jak śnieg we wrześniu
Ale ja zawsze będę pamiętał
Byłaś moją letnią miłością
Zawsze będziesz moją letnią miłością  

Podoba Wam się? Jak myślicie, wrócą, czy nie? A może Chłopcy o nich zapomną i znajda sobie inne?
Tak w ogóle to ze smutkiem muszę powiedzieć, że w piątek wyjeżdżam i nie będzie mnie całe 2 tygodnie. Do piątku postaram się dodać jeszcze jeszcze jeden króciutki rozdział, a kolejnego spodziewajcie się NAJWCZEŚNIEJ 16 sierpnia. Będę tęsknić...Ale przejdźmy do ciekawostek:

Harry:
Harry lubi dziewczyny z dobrym apetytem.


Liam:
 Liam twierdzi, że jest tym niezdarnym w zespole.


Niall:
 Ciągle podśpiewuje "Mistletoe" J. Biebera.


Zayn:
 Bądź wierny sobie i nie poświęcaj się temu dla kogo jesteś nikim - Zayn.


Louis:
 Czy małżeństwa gejów są akceptowane w Nowym Jorku? Harry, przeprowadzamy się! ~ Louis Tomlinson.
 Mrs. Carrot

3 komentarze:

  1. Zajebisty rozdział.^^
    Czekam na następny rozdział z niecierpliwością.:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny! Już nie mogę się doczekać następnego, ale pewnie sobie poczekam :C No nic, jakoś dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrót do rzeczywistości! Ach, mam nadzieję, że powrót nastąpi bez komplikacji! Czymam kciuki i lecem dalej ! :*

    OdpowiedzUsuń