czwartek, 15 sierpnia 2013

Come Back

Kochani! Wiem, że jest już późno, ale chciałam się z Wami przywitać. Tak długo mnie nie było, bo aż 2 tygodnie i baaaardzo za Wami tęskniłam. (Mam nadzieję, że Wy za mną też xD). Na koloniach było zaj....efajnie, chociaż w 2 tygodniu pogoda się nie popisała. Przygód miałam oczywiście dużo (jak to ja), ale to za dużo opowiadania. Ważne, że już do Was wróciłam. Cieszycie się? Jutro albo pojutrze postaram się dodać kolejny rozdział, bo dzisiaj już jestem na wyczerpaniu sił po 2 tyg., ale musiałam wejść i się przywitać :). Mam też w wersjach roboczych newsy sprzed 3 tygodni, ale chyba nie warto ich dodawać, bo to już nie są newsy xD (mądra ja ;p ). Więc pozostaje mi tylko dzisiaj powiedzieć :"Witajcie ponownie"  i "Czekajcie na rozdziały".  Dobranoc♥


PS. Muszę się pochwalić, że ja mądra, zamiast kupić sobie coś typowego znad morza, kupiłam sobie poduszkę z 1D. Teraz będę spała z 5 facetami ;). (Wyślijcie mnie do psychiatryka)

Kochająca Was Mrs. Carrot ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz