czwartek, 7 listopada 2013

3000

Kochani! To już 3 tysiące wejść na tego bloga?? WOW... Jestem Wam bardzo wdzięczna za to, że wchodzicie i czytacie. Te 3 tysiaki to taki jakby prezent na moje urodziny, które były niedawno, bo 3 listopada :) Więc bardzo fajny prezent mi zrobiliście/łyście. Jeśli mogłabym mieć jakieś życzenie, to byłoby to odrobinę więcej komentarzy :) Wy dobrze wiecie, że dla Was to dosłownie momencik, ale dla mnie ogromny kop motywacyjny i dodający mi weny :D Tak więc zaglądajcie tu dalej, bo to, że Wam dziękuję, absolutnie NIE oznacza, że to koniec przygód bohaterów. Wręcz przeciwnie, to dopiero wszystko się rozkręca :D Mam nadzieję, że się nie zanudzicie :D Także zapraszam do dalszego śledzenie losów postaci, komentowania, czytania i świetnej zabawy podczas czytania :D







Lots of Love,
♥         
Mrs. Carrot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz