niedziela, 12 stycznia 2014

Zayns' birthday!



 Tak trudno uwierzyć w to, że nasz mały Zen, który był taki zagubiony, nieśmiały i nie umiał tańczyć w XF kończy dzisiaj 21 lat! Słyszycie mój płacz? Pewnie nie, bo zagłuszają go Wasze łzy... Ale lepiej skupmy się na życzeniach. Więc Zayn, poprostu:
Happy Birthday, Lots of love 
















































Lubię wszystko, co wyszło od Justina Timberlake'a. ~ Zayn Malik.

Który ma dziewczynę? Zayn: Mam czterech chłopaków, czy to się liczy?;P

Kiedyś Harry utknął w sklepowym koszyku… Zayn pomagał mu z niego wyjść.

Podczas jednego wywiadu Zayn przytulił Hazzę I powiedział, że jest piękny

Zayn jest największym brudasem z zespołu xD

Zayn zarabiał pierwsze pieniądze, jako kelner.

Zayn uważa, że niskie dziewczyny są słodkie.

Zayn w szkole najbardziej lubił angielski i sztukę

Raz, Louis, Niall i Liam, wmówili Harry'emu, że Zayn odchodzi z zespołu 30 lutego i będą śpiewać bez niego. Harry zaczął płakać

Zayn, Harry i Lou są za Manchesterem

Zayn chciałby zaśpiewać na księżycu

Zayn: Directioners, dziękujemy Wam za wspieranie Nas od samego początku i za .... docenienie pięciu kompletnych idiotów! 

Słowa są łatwe, gdy język jest miłością. ~ Zayn Malik.

Życie nie jest jak mp3, gdzie można zagrać co chcesz, lecz życie jest jak radio, gdzie trzeba się cieszyć , tym co właśnie jest odtwarzane ~Zayn Malik

Zayn przyznał ,że ta dziewczyna która występuje z nimi w „Gotta be You” rzeczywiście wygląda jak Taylor Lautner

"Just because you have flaws, it doesn't mean you are not beautiful." -Zayn Malik

Liam nauczył Zayn’a tańczyć.

Zayn – 182cm

Dzień, w którym Zayn otrzymał wiadomość, że jego dziadek zmarł, chłopcy po raz pierwszy widzieli go jak płakał.

Zayn uwielbia pikantne jedzenie.  

W wieku 8 lat Zayn miał pierwszą dziewczynę.

Kiedy Zayn jest smutny lubi zamknąć się w pokoju i słuchać muzyki.

Zayn chciałby aby jego najnowszy tatuaż zawierał liczby które miał podczas przesłuchania do X-Factora ! :3

Ludzie mogą nienawidzić mnie za to że jestem sobą, to nieważne, dopóki nie są jednymi z naszych fanów – Zayn.

Według Zac'a Efron'a to Zayn jest najprzystojniejszy w One Direction.

Gdy Zayn był młodszy jadł papier.

Zayn chciałby chodzić z dziewczyną młodszą od niego.

Zayn ma koszulkę z napisem  „Please turn me on”.

Lou rozdawał koszulki Zayn’a.

Zayn lubi dziewczyny które są naturalnie piękne.

Zayn chciałby być wyższy.

Liam i Zayn poznali się jeszcze na castingach w 2008 roku.
 
"Nieważne ile razy ludzie będą próbowali Cię skrytykować, najlepszą zemstą jest pokazanie im, że byli w błędzie." - Zayn Malik.

Wierzę w prawdziwą miłość. I wciąż mam nadzieję, że to poluje na mnie. - Zayn Malik.

Zayn na pytanie: Słońce czy śnieg? odpowiedział śnieg.

Urodzinowy tort Zayn'a był z jego zdjęciem na wierzchu.

„Szczupła czy kształtna?” Zayn: Kształtna.

Zayn kocha czytać Harry’ego Pottera.

„Zayn ma strasznie duże ręce” - Louis.

Zayn nie pozwala obejrzeć filmiku kiedy odmawiał tańca na bootcampie, bo uważa, że to żenujące.

Zayn’a  ulubione owoce to pomarańcze.

Zayn cieszy się że przeszedł najdalej z wszystkich wyznawców Islamu w X-Factor.

Nie wiem czy wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia. Zależy od sytuacji. Gdybym zakochał się od pierwszego wejrzenia wiedziałbym i uwierzył. Na razie nie miałem takiej sytuacji. ~ Zayn Malik.

Selena Gomez nie jest w moim typie - Zayn.

Zayna trochę przeraża bycie w centrum, bo boi się że będzie postrzegany jako zła osoba.

Zayn: "nadchodzi taki dzień że przewracasz jedną kartkę swojego życia i zdajesz sobie sprawę że to najlepsze uczucie na świecie a potem zdajesz sobie sprawę że jest cała książka kartek takich jak ta którą właśnie przerzuciłeś."

Zayn: "oczywiście mogę umawiać się z fanką. ale ma mnie kochać za to jaki jestem a nie za to że jestem w One Direction. "

Zayn woli ballady, ponieważ są trudniejsze do zaśpiewania i może w ten sposób pokazać swój talent.

Liam: Broda Zayna jest piękna

Na próbie dźwiękowej, pewna fanka zapytała chłopaków jak by się nazwali, gdyby byli striptizerami. Chłopaki odpowiedzieli: Zayn: Nie wiem.. Liam: Twoje byłoby "Azjatycka Persfazja"

Reporter: Jaki jest twój ulubiony rodzaj bielizny? Zayn: Duże gacie, nie lubię niczego zbyt małego, ani zbyt obciskającego!

Liam : Podziwiam Zayna za duże... ogromne... uczesanie na jeża. Harry : Oh, myślałem, że powie coś innego.

Zayn : Chcę włosy Harry'ego, pośladki Louisa, oczy Nialla i śmiech Liama. Niall : Chcesz być jak Ken.

*Rozmawiają o tatuażach Zayna* Liam: Ma jeden... nie powiem gdzie. Reporterka: Czy chcesz zdjąć koszulkę? Zayn: uhhhh..

Zayn kiedyś oddał Liam’owi swój naszyjnik, by zawsze był przy nim.

Zayn lubi całować Liam’a w policzek lub szyję.

Zayn został wydalony z dwóch szkół za bójki.

Zayn i Harry wolą krągłe dziewczyny od szczupłych.

Zayn ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi.

Zayn płakał podczas oglądania Chick Flick.

Idealny pocałunek dla Zayna, to taki na dachu w świetle księżyca.

Zayn jest bardzo dobrym słuchaczem.

Fryzura Zayna ma 6cm.

"Raz brałem prysznic gdy uslyszałem jakieś odgłosy! Otworzyłem kabine i zobaczylem Niall'a na toalecie. Powiedzial mi tylko hi" -Zayn

"Kiedy zrobiłem taneczne video, to dostawałem wiele zboczonych tweetow! Tobylo straszne!!" -Zayn

"Do wszystkich dziewczyn które obrażają Niall'a! Nie zamierzam nazywać was Directionerkami" -Zayn

























Zayn ma nawyk zabierania chlopakom ubrań!

Zayn "Gdy byłem mały zawsze przynosiłem do domu szczenięta. Mama jednak nigdy nie pozwalała mi ich zatrzymać"

Jedną z rzeczy która go odrzuca od dziewczyn to gdy ma dziwny śmiech. (Zayn)

Zayn jest synkiem mamusi.

"Myśle że Dziewczyna wyglądałaby gorąco w leginsach, butach emu w bluzie z kapturem i związanymi włosami". – Zayn

Zayn gryzie dolną warge gdy jest zdenerwowany

Zayn: Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi : Ja kocham Biebera.

Zayn: One Direction jest najbardziej ekscytującą i zabawną częścią mojego życia.

Zayn lubi, kiedy dziewczyna ma różowy lakier na paznokciach.

Zayn zawsze nosi małe, okrągłe lustereczko przy sobie.

Pierwszy list miłosny który napisał Zayn zawierał słowa: Lubię cię.

Mówi że nauczył się mieścić bardzo dużo ubrań w małej walizce.

Gdy byłem mały uwielbiałem być w centrum uwagi - Zayn.

Zayn mówi że jest bardzo zorganizowany i lubi wiedzieć gdzie leżą jego rzeczy.

Najtrudniejsza piosenka do zaśpiewania? Zayn : Tell Me A Lie

Raz Niall, Liam i Zayn zrobili zakupy i przekazali je organizacji charytatywnej w LA.

Jakie są złe strony bycia w zespole? Harry: Zayn. Liam: Pytanie było o złe strony, powiedziałeś Zayn w nieodpowiednim momencie.

Zayn do 14 roku życia chodził ubrany jak dresiarz

Dziadek chciał go posłać do wojska jednak ten odmówił

 Zayn lubi gorącą czekoladę

Liam: Kiedy Zaynowi się nudzi, zakłada przeciwsłoneczne okulary, idzie do łazienki, staje przed lustrem i gada z mydłem.

Zayn uważa za niesamowite, to, że 1D zaczynali karierę w Anglii, a teraz wie o nich cały świat.

Zayn powiedział że dziewczyny z widowni onieśmielały go/rozpraszały i nie mógł wyciągnąć wysokich dźwięków.

Chce nagrać piosenkę z Justinem Timberlakiem

Siostry Zayn'a mówią że on jest bardzo nadopiekuńczy

Zayn boi się klaunów.

Ulubionym fastfood'em Zayn'a jest McDonalds

Zayn'a ulubiony album piosenkarza Chris'a Brown'a to FAME.

Zayn lubi słodkie perfumy.

 Podczas ostatniej trasy, Zayn z nudów próbował jeździć na desce. O mało co nie złamał ręki.

Zayn nie lubi swoich ust.

Gdzie chłopaki lubią całować dziewczyny: Zayn - usta

Zayn zna wszystkie słowa Hannah Montany bo oglądał Disney Channel ze swoją małą siostrą.

Minimalny wiek dziewczyny, z którą chłopaki mogą się umawiać: Zayn - 16

Harry: Zayn jest bardzo opiekuńczym facetem. Szczególnie jeśli chodzi o Nialla

Zayn twierdzi że jest pieszczotliwym typem faceta. 

Podobno niedawno Zayn wrzucił papierosa przez okno a fanka ją podniosła i spaliła do końca

Harry, Zayn i Niall wolą mieć ładne i słodkie dziewczyny, niż seksowne i gorące.

"Harry i Zayn są najbardziej leniwi z nas wszystkich, zawsze wstają ostatni." - Liam.

Zayn:Wierze w miłość od pierwszego wejrzenia, doświadczam tego codziennie.

R: Nie masz nic, przeciwko, że on(Harry) dotyka twojej twarzy? Zayn: Nie przeszkadza mi to, on.

Nie chcę skomplikowanej dziewczyny, chcę prostą narzeczoną która będzie leżeć ze mną pod gwiazdami - Zayn.

Jeśli Bóg dał Ci życie, to Cię przez nie poprowadzi – Zayn Malik

Zayn powiedział że wśród kobiet ceni inteligencje

Zayn zawszę przynosi dziewczynie kwiaty, kiedy idzie na randkę.

Harry : Gdyby przypadkowy, szalony człowiek ukradł wszystkich naszych fanów, jak moglibyśmy ich odzyskać? Zayn : Zostałbym Vas Happenin Man i odzyskałbym ich wszystkich!

Zayn wziął kiedyś jedzenie z talerza Nialla i trzeba było widzieć, jak wyglądał Niall. ~ Liam Payne. 

Pierwszą osobą do której idzie Zayn, kiedy tylko ma problem jest Liam.

Znajomi ze szkoły Zayna nazywali go Supermanem, ponieważ zawsze starał się im pomóc, gdy mieli problem.

Niall znalazł się na 1 miejscu "50 najgorętszych chłopaków roku 2011, w 2010 roku to miejsce zajął Zayn.

Zayn ma małe znamię koło wargi.

Zayn macha do fanów z samochodu, a następnie odjeżdża.

Zayn twierdzi że rozumie dziewczyny lepiej niż przeciętny mężczyzna.

Zayn pisał piosenki i wiersze, zanim jeszcze stał się popularny.

Zayna ulubiony zapachem u dziewczyny jest wanilia.

Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey. Zayn: Mickey i Minnie. Harry: Skąd o tym wiesz? Zayn: Bo to ja je zabrałem.

Reporter: Zayn, jesteś maminsynkiem? Zayn: Tak, w domu wszystko robiła za mnie mama. Później musiałem się wszystkiego nauczyć.

Niall to mój idol!" - Zayn. "O mój Boże, mój idol uważa mnie za idola!" - Niall.

Każdy boysband musi mieć swój koniec prawda? Zayn: Nie One Direction, One Direction nie ma końca.

Zayn nie lubi/nie pozwala oglądać swoim znajomym filmiku z bootcampu gdzie tańczy bo sądzi że to żenujące.

Zayn był znany w szkole ze spania na lekcjach. 

Zayn śpiewa najczęściej piosenkę "All Black"Chrisa Browna

Nigdy nie zaszkodzę dziewczynie, ja szanuję je za bardzo, aby to zrobić. ~ Zayn Malik.

Po prostu patrząc na ciebie, Zayn może powiedzieć, że kłamiesz. ~ Liam Payne.

Instrument, który opisuje ciebie. Zayn : Trójkąt.

Liam: Co jest najtrudniejsze w byciu w boysbandzie? Zayn: Nie ma nikogo! Kochamy się nawzajem!

Kiedy Zayn zakochuje się, nikt nie może go powstrzymać .. ~ Liam Payne.

Ilekroć fani nas oblegają, pierwszą rzeczą, jaką robi Zayn jest patrzenie, na Niall’a bo wie, że Niall się boi. ~ Liam Payne.

Gdybyś mógł zagrać dla kogokolwiek - króla, królowej, gwiazdy, dla kogo chciałbyś zagrać? 
Zayn: Chcemy zagrać dla naszych fanów.

Zayn chciałby zagrać Draco Malfoya

Kiedy Zayn pierwszy raz miał pocałować dziewczynę musiał stanąć na cegle, bo dziewczyna była wyższa od niego.

Zayn i Liam najczęściej całują dziewczynę w szyję.

Zayn kocha tatuaże, lubi dziewczyny, które jakiś mają.

Zayn uwielbia buty z Nike.

Zayn chciał nazwać pierwszy album 1D "Zayn and the Boys", ale mu nie pozwolili.

Mam zdjęcie mojej mamy i sióstr w moim portfelu, które mogę zabrać wszędzie. ~ Zayn

Gdy musimy dzielić łóżka w hotelach, Zayn i Harry muszą spać w jednym łóżku, bo wariują. ~ Niall

Zayn robi bardzo dobre masaże

Nigdy nie żyj w strachu przed śmiercią. ~ Zayn Malik
 
Lubię bawić się lokami Harry'ego. One są tak... kręcone. ~ Zayn Malik

Zayn: Zawsze płacę za dziewczynę

Bycie w centrum trochę mnie przeraża, martwię się, że będę postrzegany jako zła osoba." -Zayn

Jestem największym zazdrośnikiem na świecie! Kiedy jestem ze swoją dziewczyną, zawsze ją całuję, więc wszyscy wiedzą, że jest moja. "- Zayn

Chłopaki z 1D zawsze się śmieją z Zayna kiedy mówi, że inteligencja sprawia, że dziewczyna jest piękna

Zayn zawsze gubi swój paszport. Raz nawet zgubił w samolocie

Kiedy Liam przyszedł do X-Factora planował śpiewać sam, ale potem poznał Zayna i obiecał, że kiedyś zaśpiewają razem.

Lubię dziewczyny, które wiedzą czego chcą.-Zayn

Niall lubi wkurzać Zayn'a śpiewaniem wszystkiego operowym głosem, raz kiedyś nawet oberwał przez to od niego.

Reporter: Gdybyś był włóczęgą, co było by napisane na twojej kartce? Zayn: Nie mam łóżka, mogę spać w twoim?

Jakie jest wasze ulubione powiedzenie? Zayn: Vas happenin?

Niall: Jeśli miałbyś jakaś super moc, jaka by to była? Liam: Chciałbym być niewidzialny! Zayn: Już jesteś.

Jak pachną twoje włosy? Harry: Jabłkowo. Zayn: Szamponem przeciwłupieżowym

Zayn: Nie kocham kotów. *wszyscy chłopcy - wtf* Louis: COŚ TY POWIEDZIAŁ?!

Chciałabym wiedzieć, co chcecie zrobić przed 60? Zayn: A ja chciałbym mieć psa!

Zayn: Kochamy kobiety i wygląda na to, że one nas też.

Zayn: Planuję rapować w jakimś nowym kawałku. D: Jaka będzie twoja rapowa ksywka? 
 Zayn: "MC Z" Louis: Wow, bardzo kreatywnie!

Opiszcie Zayna. Harry: Jest naszym badboyem Zayn: “Dlaczego?” Liam: Jako jedyny masz brodę! Zayn: Zapomniałem się ogolić!

Zayn: Halo? *Lou udający dziewczęcy głosik* Louis: O MÓJ BOŻE ZAYN. JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ. Zayn: Cześć Louis.

Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?'

Zayn: Lubię dziewczyny w kapeluszach























Zayn: Raz zjadłem ostatniego czipsa Nialla, w zamian za to chciał mi za to odgryźć rękę!

Zayn: Nie ma nic lepszego od leżenia z dziewczyną na łóżku, czy na kanapie rozmawiając z nią. Brzmi banalnie, ale uwielbiam to.

Zayn: Spędziłbym dzień z fanami, gdyby nie byli tacy głośni.

Zayn: Najlepszą partią ciała dziewczyny są jej oczy.

Harry: Zayn. Jest bardzo mądry, inteligentny

Zayn: A ja wewnątrz jestem Zayn.

Zayn: Płakałem przez tydzień, kiedy dowiedziałem się, że Święty Mikołaj nie istnieje

Louis: Harry jest uroczy! *Harry zaczyna się uśmiechać* Zayn: No tylko spójrz na te dołeczki!

*piosenka jeszcze się nie zaczęła* Zayn: Baby you light up... Louis: ZAYN Niall: MALIK CZYŚ TY OSZALAŁ?!

Zayn: Kiedy spotkałem Nialla... pierwsze co mi przyszło do głowy to: DLACZEGO ON ZAWSZE JEST GŁODNY?!

Liam: Uff, jak tu gorąco! Zayn: Oh, przepraszam, zaraz wyjdę.

Niall: Lubię orzechy, a Zayn je zawsze ma, więc często mu je zjadam.

Gdyby w X-Factor ci nie wyszło, jakiej pracy byś się podjął? Zayn: Zostałbym Power Rangersem

Między Zayn'em a Danielle było coś, zanim poznała się z Liam'em.




Mrs. Carrot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz