niedziela, 8 września 2013

Rozdział 30

*Oczami Dominiki*

-Mamy teraz cały wieczór wolny... tylko dla nas. - Harry przysunął się do mnie. - Niall i Paula wyjechali, Louis i Patrycja balują i wrócą bardzo późno. Jestem tylko ja i Ty...

-Mhmm... mów dalej, zapowiada się ciekawie. - oplotłam swoje ręce wokół Jego szyi.


-Możemy iść na górę... - wziął mnie za rękę i poprowadził na schody. Weszliśmy do Jego pokoju.

-Wiesz, że tego momentu zazdrości mi co najmniej połowa dziewczyn na świecie? - zapytałam.

-Mhmm... Miliony facetów z chęcią by się ze mną zamienili. - na chwilę oderwał się od całowania mojej szyi. - Ale Ty jesteś tylko moja. - "zjechał" w stronę obojczyków. Stał już bez koszuli i równie szybko uporał się z moją bluzką. Wylądowaliśmy na łóżku. Zdjął swoje spodnie i bez problemu pozbył się moich. Jego dłonie powędrowały na zapięcie stanika. Zapaliła mi się czerwona lampka w głowie.

-Harry, bo ja... nigdy wcześniej tego nie robiłam. Boję się. Boję się, że Cię zawiodę.

-Dominisiu, jeśli tego nie chcesz, po prostu powiedz. Zrozumiem to i uszanuję. Nie musimy tego robić.

-Ale ja tego chcę. Tylko boję się pierwszego razu i tego, że Cię zawiodę.

-O mnie się nie martw. Powiedz szczerze: ufasz mi? - spojrzał mi głęboko w oczy.

-.... Ufam Ci, Harry...

-W takim razie rozluźnij się, odpręż, a wszystko zostaw mnie. Będzie dobrze. - pocałował mnie i rozpiął stanik, który sekundę później leżał już na podłodze. Nim się zorientowałam, byliśmy oboje zupełnie nadzy. Jego delikatne dłonie swobodnie wędrowały po całej powierzchni mojej skóry. Czułam, jak ogień płonie we mnie i rozchodzi się w stronę ud. Czułam, jak powoli Jego przyjaciel zbliża się tam. Powoli wchodził we mnie. Bolało, ale to było najwspanialsze uczucie na świecie. Oboje doznawaliśmy przyjemności, gdy był coraz głębiej. Zajęczałam. Zaczęliśmy krzyczeć i się całować, wykonując biodrami posuwiste ruchy. Robiliśmy to w różnych pozycjach i na różne sposoby. Nie mam pojęcia, ile czasu to trwało, ale opadliśmy z sił.

-Jestem cholernie zmęczony, ale szczęśliwy. - zaczął Harry, gładząc moje poczochrane włosy.

-Ja też, wierz mi. - uśmiechnęłam się, leżąc na Jego torsie. - Wiesz co, Harry?

-Hmm?

-Kocham Cię. - odwróciłam się do Niego. - Jesteś moim pierwszym mężczyzną w życiu, w łóżku... Pierwszym, którego pokochałam na zabój.

-Ja o Tobie myślę to samo. Nigdy wcześniej żadna kobieta nie wywoływała we mnie takiego pożądania, takich uczuć... Nigdy nikogo nie kochałem, tak jak Ciebie.. - po moim policzku popłynęła jedna malutka, ale zdradziecka łza. - Co się stało, kochanie? Czy coś nie tak? - zmartwił się i otarł łzę.

-Ja.. po prostu żaden facet nigdy mi tego nie mówił i... wszystkie moje myśli zbiorę w 2 słowach: Kocham Cię. - uśmiechnęłam się wzruszona i wtuliłam w Jego nagą klatkę. Zasnęliśmy. Ja z moim mężczyzną...



Piosenka do rozdziału: 

 

 Harry:
B-b-baby c’mon over
I don’t care if people find out (Da da, da da da, da da da da)
They say that we’re no good together
And this never gonna work out (Da da, da da da, da da da da)

Liam:
But baby you-oo got me moving too fast
'Cause I-II know you wanna be back
And gi-ii-rl when you’re lookin‘ like that
(Da da, da da da)
I can’t hold back

All:
'Cause you, you‘ve got this spell on me
I don’t know what to believe
Kiss you once now I can’t leave
'Cause everything you do is magic
But everything you do is maa-ah-ah-gic

Zayn:
So le-le-let 'em take a pictures
Spread it all around the world now (Da da, da da da, da da da da)
I wanna put it on my record
I want everyone to know now (Da da, da da da, da da da da)

Liam:
But baby you-oo got me moving too fast
'Cause I-II know you wanna be back
And gi-ii-rl when you’re lookin‘ like that
(Da da, da da da)

Harry:
I can’t hold back

All:
'Cause you, you‘ve got this spell on me
I don’t know what to believe
Kiss you once now I can’t leave
'Cause everything you do is magic
But everything you do is maa-ah-ah-gic

Oh oh oh oh oh
Oh, oh oh, oh ohh, oh.
Oh, oh oh, oh oh, oh.

Everything you do is magic

Niall:
They say that we’re no good together
And it's never gonna work out

Niall:
I wanna put it on my record
I want everyone to know now

Louis:
Everything you do is magic
Everything you do is magic
Everything you do is magic


Oh everything you do is ma-ah-ah-gic.

All:
'Cause you, you‘ve got this spell on me
I don’t know what to believe
Kiss you once now I can’t leave
'Cause everything you do is magic
But everything you do is maa-ah-ah-gic

Oh oh oh oh oh
Oh, oh oh, oh ohh, oh.
Oh, oh oh, oh oh, oh.

Harry:
C’mon!

All:
Kiss you once now I can’t leave
'Cause everything you do is magic
But everything you do is maa-ah-ah-gic
Harry:
Kochanie, chodź tutaj
Nie obchodzi mnie, czy ludzie się dowiedzą
Mówią, że nie będzie nam dobrze razem
Że to nigdy się nie uda

Liam:
Ale kochanie, masz mnie za szybko
Bo wiem, że chcesz wrócić
Ale kiedy wyglądasz tak, jak teraz

Harry:
Nie mogę się powstrzymać

Wszyscy:
Bo ty, ty masz ten czar na mnie
Nie wiem, w co wierzyć
Pocałunek i już wiesz, że nie mogę odejść
Ponieważ wszystko, co robisz, to magia
Bo wszystko, co robisz, to magia

Zayn:
Więc pozwólmy im robić zdjęcia
I rozprzestrzenić je po świecie
Chcę umieścić to na mojej płycie
Chcę, żeby wszyscy się teraz dowiedzieli

Liam:
Ale kochanie, masz mnie za szybko
Bo wiem, że chcesz wrócić
Ale kiedy wyglądasz tak, jak teraz

Harry:
Nie mogę się powstrzymać

Niall:
Bo ty, ty rzuciłaś na mnie czar
Nie wiem, w co wierzyć
Pocałunek i już wiesz, że nie mogę odejść
Ponieważ wszystko, co robisz, to magia
Bo wszystko, co robisz, to magia

Oh oh oh oh oh

Wszyscy:
Wszystko, co robisz, to magia

Niall:
Mówią, że nie będzie nam dobrze razem
I że to nigdy nie wyjdzie

Liam:
Chcę umieścić to na mojej płycie
Chcę, żeby wszyscy się dowiedzieli

Louis:
Wszystko, co robisz, to magia
Wszystko, co robisz, to magia
Wszystko, co robisz, to magia
Wszystko, co robisz, to magia

Wszyscy:
Bo ty, ty rzuciłaś na mnie czar
Nie wiem, w co wierzyć
Pocałunek i już wiesz, że nie mogę odejść
Ponieważ wszystko, co robisz, to magia
Bo wszystko, co robisz, to magia

Oh oh oh oh oh
Oh, oh oh, oh oh, oh.
Oh, oh oh, oh oh, oh.

Harry:
No, dalej

Niall:
Pocałunek i już wiesz, że nie mogę odejść
Ponieważ wszystko, co robisz to magia
Bo wszystko, co robisz, to magia  







Jak Wam się podoba ten rozdział? Wiem, że jest krótki, ale dużo się w nim dzieje :D
To już 30 rozdział,  4 września stuknęły 4 miesiące tego bloga i... nie wiem, co powiedzieć. Nie spodziewałam się, że będzie tak dużo rozdziałów, wejść, komentarzy i wgl. To dopiero albo już 30 rozdział, a na koniec się jeszcze nie zanosi, bo się dopiero rozkręca :) Jestem Wam za to wdzięczna, że jesteście ze mną. A z racji, że  rozdziałów mamy już 3 dyszki, to chciałabym podziękować wszystkim, ale najbardziej 3 osobom, dzięki którym ten blog dalej istnieje i ma się dobrze. To one dodają komentarz pod prawie każdym moim postem i dają mi ogromnego kopa motywacyjnego. Mam nadzieję, że z czasem tych osób będzie więcej, bo teraz mam sporo wejść każdego dnia, ale chyba te osoby wstydzą się dodawać komentarze :) Tak więc ten post jubileuszowy dedykuję WSZYSTKIM, ale najbardziej Paulinie, która zazwyczaj jest jako Anonim :D, Dominice, czyli FlovMyself i dziewczynie której nie znam osobiście, ale Jej dziękuję, bo jak wcześniej pisałam, Ona  robi baaardzo dużo dla mnie i bloga. A jest to Agucha :)
Na konie powiem : Kocham Was i myślę, że dalej będziecie tutaj zaglądać, bo zabawa i przygoda tych 3 dziewczyn z 1D dopiero się rozkręca :)

Dobra, koniec tych wzruszeń, bo zaraz się poryczę, więc czas na ciekawostki. Może dzisiaj z okazji tej 3-ciej dyszki dodam po 3 ciekawostki i 3 gify? (PS. 3 to moja ulubiona liczba. Danielle z resztą też :) ) :D Co Wy na to? :D

Harry:

Ulubiony żart Harry'ego:
- Knock, knock
- Who's there?
- Hula.
- Hula Who?



 Harry:" Kocham moje kręcone włosy " Lou : " Pamiętasz jak ci je wyprostowałem " H: " Zamknij się to był koszmar "( Harry się popłakał jak chłopcy wyprostowali mu włosy podczas snu).


 Harry ma koszulkę z napisem " Nie mam pracy , nie mam kasy , nie mam auta , ale jestem w zespole .
Liam:
 
Liam twierdzi, że miłość polega na komunikacji, więc na randce trzyma dziewczynę za ręce, spaceruje po parku i kupuje jej kwiaty.

  Liam używa skrótu DTF który oznacza : Dedicated to fans. <- zadedykowane fanom.



Liam woli brunetki.
                                     
Niall:

 Chce dziewczyny, z którą mógłby w nocy porozmawiać o poważnych sprawach takich jak ich przyszłość.



 Jego pierwszy tweet skierowany był do Justina Biebera.



 Horan kocha dziewczyny ubrane w kolorze czerwonym.



Zayn:


Kiedy zobaczyłem Harry'ego płaczącego po głosowaniu w show, szlochał na moim ramieniu i ja zacząłem także płakać. - Zayn



 Podejmij ryzyko, jeśli chcesz znaleźć miłość. ~ Zayn Malik.



Ma małe znamię koło wargi.

                                       
Louis:

 
Louis ukradł posąg gęsi z hotelu w Szwecji. "To był pierwszy raz gdy poczułem coś do zwierzęcia" <Boże... dajcie mi do Niego siłę, bo leję po ścianach z tego wariata>

 Gdy Louis jest poza domem, tęskni za przyjaciółmi i za imprezami na które chodzili razem.



Gdy któryś z chłopaków zakłada paski, Louis mówi im żeby je zdjęli i poszli się przebrać, ale uwielbia dziewczyny które jedzą marchewki, jak i same marchewki.




Mrs. Carrot


3 komentarze:

  1. O... MÓJ... BOŻE...
    hgyufduigjhuigfhvcuihgfh, ale zboczony rozdział. W dodatku ze mną w roli głównej. Hahahaha, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbok 0,0 Straszny =.=
    #+18
    #nie_dla_dzieci
    #dobrze_że_mama_wyszła_z_pokoju_jak_to_czytałam xd xd xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, Aga, wygrałaś tym komentarzem! :D Spoko spoko.... później będą lepsze TAKIE rozdziały.. :D Dopiero będziesz oczy zakrywać, ten to jeszcze NIC :D

      Usuń