wtorek, 8 października 2013

Rozdział 37

*Oczami Nialla*

Wesele i cała uroczystość była cudowna. Zabawa trwała do białego rana. Ostatnio nasz Daddy wykręca nam niezłe numery - najpierw te oświadczyny, o których dowiedzieliśmy się ponad miesiąc po wszystkim, teraz niespodziewany ślub. Cwana z niego bestia. Leżałem zmęczony na łóżku w naszym wynajętym domku obok Pauliny.

-Paulinko, śpisz?

-Nie, Ty tez nie możesz zasnąć....

-Mmm... Zastanawiam się.

-Nad czym?

-Czemu pobrali się akurat tutaj i dlaczego nam o tym wcześniej nie powiedzieli?


-Pewnie po to, żeby się schować przed paparazzi.

-Pewnie tak. Gdyby nam powiedzieli wcześniej, chodzilibyśmy w Londynie na zakupy, przygotowywalibyśmy się.

-A oni by to zauważyli i nas śledzili, aż w końcu znaleźliby kościół i byłoby tak jak na ślubie Twojego brata albo gorzej.

-Oooo... to było bardzo chamskie. Wiesz, kocham naszych fanów, ale nienawidzę takiego zachowania.


-Faktycznie. Lizanie samochodu to był bardzo głupi pomysł. A to był ślub Grega. A co by było gdyby się dowiedzieli, że któryś z WAS się żeni?

-Wolę nawet o tym nie myśleć.

-Ja też.

-Ale teraz jest już po wszystkim i wszyscy paparazzi mogą tylko Liamowi i Dan nadmuchać i zrobić zdjęcia obrączkom.

-Tak. - uśmiechnęła się. - Ale będzie zdziwienie. Gazety rozpisywały się o rozpadzie Lanielle, a tu ślub. A fanki będą wściekłe.

-I tak są. - poprawiłem Jej kosmyk włosów. - Mam tylko nadzieję, że na moim ślubie nie będą się zachowywać tak jak u Grega. - popatrzyłem na Nią.

-Czemu tak na mnie patrzysz? Ja na pewno nie będę lizała Twojego samochodu, kiedy będziesz się żenił. O zdjęcia też nie będę prosić.

-Oczywiście, że nie. Będziesz szła obok mnie i będziesz za bardzo mną zajęta, żeby to robić. A co do zdjęć, to będziemy je mieli razem. Wynajmiemy swojego własnego fotografa, nie żadni paparazzi.

Paulina nie wiedziała, o co mi chodzi.

-No, będziesz kroczyła obok mnie w białej sukni. Na taką okazję chyba zrobisz wyjątek, żeby nie zakładać spodni. - spojrzałem na Nią prosząco. Zaniemówiła.

-Zgrywasz się. - stwierdziła po chwili. - Oh, Niall... Albo ja wypiłam za dużo i chrzani mi się w głowie, albo Ty i teraz nie wiesz, co mówisz. Śpij już.

-Nie. Mówię serio. Bardzo bym tego chciał. - popatrzyłem na Nią już teraz poważnie.

-Niall, jesteś najwspanialszym mężczyzną na świecie. - odezwała się po długiej chwili. - Nawet nie przypuszczałam, że kiedykolwiek Cię spotkam, a Ty jeszcze... masz takie plany... Kocham Cię. - przytuliła się do mnie i od razu łatwiej nam było zasnąć.




Piosenka do rozdziału:
Liam:
From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you whatever the pain

Harry:
I had to take you and make you mine

Niall:
(Take you and make you mine)

Liam:
I would walk through the desert I would walk down the aisle
I would swim all the oceans just to see you smile

Harry:
Whatever it takes is fine

Niall:
(Whatever it takes is fine)

Harry:
(Oh oh oh oh)
So put your hands up
(Oh oh oh oh)
Cause it's a stand up
And I won't be leaving 'til I've finished stealing every piece of your heart
Every piece of your heart

Louis:
I know your hearts been broken but don't you give up
I'll be there I know it to fix you with love

Niall:
It hurts me to think that you've ever cried
(You've ever cried)

Harry:
(Oh oh oh oh)
So put your hands up
(Oh oh oh oh)
Cause it's a stand up
And I won't be leaving 'til I've finished stealing every piece of your heart
Every piece of your heart
(Oh oh oh oh)
So put your hands up
(Oh oh oh oh)
Cause it's a stand up
And I won't be leaving 'til I've finished stealing every piece of your heart

Zayn:
And now we're stealing the car
And we will drive to the stars
I will give you the moon
It's the least I can do
If you give me the chance

Naill:
(Oh oh oooh oh)
So put your hands up
(Oh oh oooh oh)
Cause it's a stand up

All:
I'm a thief
I'm a thief

Harry:
You can call me a theif

All:
I'm a thief
I'm a thief

Hary:
But you should know your a part

All:
I'm a thief
I'm a thief

Harry:
I'm only here...

All:
I'm a thief
I'm a thief

Harry:
Because you stole my heart

Harry:
(Oh oh oooh oh I'm a thief I'm a thief)
So put your hands up
(Oh oh oooh oh I'm a thief I'm a thief)
Cause it's a stand up
And I won't be leaving 'til I've finished stealing every piece of your heart

Zayn:
I'm only here
Cause you stole my heart
(Oh oh oooh oh I'm a thief I'm a thief)
Call me a theif
(Oh oh oooh oh I'm a thief I'm a thief)
But you should know your a part
(Oh oh oooh oh I'm a thief I'm a thief)
I'm only here
(Oh oh oooh oh I'm a thief I'm a thief)
Because you stole my heart
 Liam:
Od chwili kiedy Cię spotkałem wszystko się zmieniło
Wiedziałem, że muszę Cię zdobyć bez względu na ból

Harry:
Muszę cię zabrać i sprawić żebyś była moja
(Zabrać i sprawić żebyś była moja)

Liam:
Przeszedłbym przez pustynię, poszedł bym do ołtarza
Przepłynąłbym wszystkie oceany, żeby zobaczyć Twój uśmiech

Harry:
Nieważne ile to zajmie
(Nieważne ile to zajmie)

Oh oh oooh oh, więc unieś ręce w górę
Oh oh oooh oh wstań
I nie wyjdę, dopóki nie zabiorę każdego kawałka
Twojego serca
Każdego kawałka Twojego serca

Louis:
Wiem, że Twoje serce jest złamane, ale nie poddawaj się
Będę tam tak, ja wiem to,żeby naprawić je z miłością

Niall:
Boli mnie myślenie, że ty kiedykolwiek płakałaś
(że ty kiedykolwiek płakałaś)

Oh oh oooh oh,więc unieś ręce w górę
Oh oh oooh oh wstań
I nie wyjdę, dopóki nie zabiorę każdego kawałka
Twojego serca
Każdego kawałka twojego serca

Oh oh ooh oh,więc unieś ręce w górę
Oh oh oooh oh wstań
I nie wyjdę,dopóki nie zabiorę każdego kawałka
twojego serca

Zayn:
I teraz kradniemy samochód
I pojedziemy do gwiazd
Dam ci księżyc
To, to co mogę zrobić
Jeśli dasz mi sznasę

Oh oh oooh oh, więc unieś ręce w górę
Oh oh oooh oh wstań
Jestem złodziejem
Jestem złodziejem

Możesz nazwać mnie złodziejem

Jestem złodziejem
Jestem złodziejem

Harry:
Ale powinnaś wiedzieć, że jesteś częścią

Jestem złodziejem
Jestem złodziejem

Harry:
Jestem tylko tu

Jestem złodziejem
Jestem złodziejem

Harry:
Ponieważ ty skradłaś moje serce

(Oh oh oooh oh) jestem złodziejem, jestem złodziejem
Więc podnieś ręce
(Oh oh oooh oh) jestem złodziejem, jestem złodziejem
Wstań
I nie wyjdę, dopóki nie zabiorę każdego kawałka
Twojego serca
(Jestem tylko tu)
Bo ty skradłaś moje serce

(Oh oh oooh oh) jestem złodziejem, jestem złodziejem
Nazywaj mnie złodziejem
(Oh oh oooh oh) jestem złodziejem, jestem złodziejem
Ale powinnaś wiedzieć, że jesteś częścią
(Oh oh oooh oh) jestem złodziejem, jestem złodziejem
Jestem tylko tu
(Oh oh oooh oh) jestem złodziejem, jestem złodziejem
Ponieważ ty skradłaś moje serce






Ja dzisiaj nic nie napiszę :) Bo nie wiem, co pisać tak szczerze. Wena chwilowo niedostępna :) Więc lepiej zajmijmy się ciekawostkami :)

Harry:
Ulubionym filmem Harry'ego jest "To właśnie miłość".


Liam:
Liam i Zayn pryskają się dwoma wodami kolońskimi.


Niall:
Zanim wymyślono nazwę dla zespołu, Zayn proponował "Zayn and The Boys", a Niall "Niall nad the potatoes".


Zayn:
Jego ulubiony kolor to niebieski.


Louis:
Louis chciał kiedyś występować w cyrku. <No, w sumie to można powiedzieć, że jego marzenie po części się spełniło. Budynek tylko inny xD >

Mrs. Carrot

3 komentarze:

  1. Omg...omg...:)
    Podjarałam się. XD
    Hahaha. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka rozmowa dwojga słodkich ludzi, awwwwwwwww <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, Paula <3 ! Jak słodko, chyba mogę potraktować to jako nieoficjalne oświadczyny. Zresztą po co się pytam i tak je tak potraktuje xd Najlepszy tekst Niallera, żeby Paula w tym dniu zrobiła wyjątek i też założyła suknię :* <3 po prostu no mega!
    Ale ciekawostki mnie rozwaliły, najbardziej Lou z tym cykiem i twój dopisek! To było świetne :* - THE BEST OFFFFFF!
    Ps Harry, bro! Uwielbiamy ten sam film ^.^ Piona!

    OdpowiedzUsuń