piątek, 25 października 2013

Rozdział 38 cz. 3

-Teraz będę mogła szpanować, że tańczyłam rumbę na ulicach Paryża z Louisem Tomlinsonem! - zabawnie poruszyłam brwiami. Roześmiał się i wziął mnie na ręce.

-Już wystarczy tych pląsów, moja księżniczko.

- pocałował mnie, postawił na ziemi i zawiązał oczy. Prowadził mnie pod rękę przez jakiś czas. Potem chyba jechaliśmy windą. Zaprowadził mnie jeszcze kawałek i doszliśmy do jakiejś barierki. Stanął za mną, rozwiązał chustkę na oczach i objął mnie od tyłu.

-Otwórz oczy. - polecił mi i zrobiłam to. Po raz kolejny tego jednego dnia widok zatrzymał mój oddech i inne procesy życiowe.

 -Wszystkiego najlepszego, kochanie. - cmoknął mój policzek. Staliśmy na wieży Eiffla, którą widzieliśmy kilkanaście minut temu i która jest tak samo pięknie oświetlona jak na widoku z okna. Noc jest ciemna, gwiazdy i księżyc świeciły mocno, a w dole rozciągał się cudowny krajobraz ciemnych budynków oświetlonych latarniami. Po chwili wychylił się za barierkę i krzyknął po polsku :

-Kocham Patrycję Michalską! Moją Patrysię!

Nie wiedziałam, czy śmiać się, czy płakać. Najlepszym rozwiązaniem jest wtulić się w jego silne ramiona. Wtulić się w mojego mężczyznę...
Obok stał stolik, przy którym zjedliśmy kolację i posłuchaliśmy muzyki. Usłyszałam piękną balladę. Spojrzałam na Niego prosząco.

-O, nie. Na dzisiaj chyba Ci wystarczy tańców.

Zaczęłam nucić słowa piosenki, idąc do niego kokieteryjnie. -A jak Cię ładnie poproszę?

-Ach... Czemu ta kobieta musi być tak samo uparta i ogólnie taka sama jak ja...



- westchnął i po chwili znowu tańczyliśmy objęci.

-Skąd wiedziałeś, że Francja to mój ulubiony kraj? - zapytałam.

-Bo mój też, a przecież my jesteśmy tacy sami.

-No tak, faktycznie. - uśmiechnęłam się. -Dziękuję Ci za wszystko. Za cały dzisiejszy dzień i za te kilka miesięcy. - pocałowałam Go w usta. -A jaka jest druga prośba, o której mówiłeś wcześniej?

-Chciałem Cię prosić, żebyś... - posmutniał i westchnął.


 -Gdyby coś mi się kiedykolwiek stało, masz być po prostu szczęśliwa.

Masz się mną nie przejmować i ułożyć sobie życie na nowo z facetem, który będzie dla Ciebie lepszy niż jakaś tam gwiazdka popu.

Który będzie miał dla Ciebie więcej czasu i nie będzie Ci dawał prezentów tylko na jakieś okazje, jak urodziny czy święta. I...

-Przestań. - przerwałam, kładąc Mu palec na ustach. -Nawet tak nie mów. Nic Ci się nie stanie, a ja nie mam zamiaru zakochiwać się w nikim innym niż Ty. Ja dla Ciebie też czasami nie mam czasu, Ty nie narzekasz, a ja też rozumiem Twoja pracę. Ja dla Ciebie nic nie mam, a Ty i tak mnie zasypujesz prezentami. Wyznałeś mi miłość po polsku, chociaż to trudny język i nie musiałeś się go uczyć, a jednak zrobiłeś to. To chyba wystarczające powody, żeby Cię kochać i zostać z Tobą na zawsze. - patrzyłam w jego piękne oczy.

-Ale...

-Nie ma żadnego "ale", rozumiesz? Kocham Cię.

-Przekonałaś mnie.

- odparł po dłuższej chwili. -Zawsze Ci uwierzę. - przytulił mnie mocno. Nasza ballada się skończyła i teraz musiał ze mną zatańczyć mambo - namiętny taniec kochanków. Byliśmy lekko zmęczeni, ale to nas bardzo rozpaliło. Usiedliśmy ponownie do stolika ze świecami.

-A teraz czas na prezent. - wyjął to małe czerwone pudełeczko z kieszeni marynarki, które przedtem chował przede mną.

-Ale Lou...

-Shhh... Nic nie mów. Jesteś moją dziewczyną i to dla Ciebie, kochanie. Wystaw rękę.

Zrobiłam, co mi kazał i zapiął mi na nadgarstku śliczną bransoletkę na łańcuszku ze złotym, wiszącym serduszkiem.

-Louis... - chciałam Mu podziękować.

-Przypatrz się.

Obejrzałam zawieszkę. Po jednej stronie było wygrawerowane "L & P", a pod spodem "Love Forever". Po drugiej stronie była data : 30.06.2013.

-Mam nadzieję, że to się sprawdzi. Mam na myśli "forever". Będziesz miała wygrawerowaną datę każdego ważnego wydarzenia z naszego życia.

"Naszego życia - jak to pięknie brzmi" - pomyślałam w duchu. - Wtedy się poznaliśmy. - powiedziałam oniemiała, wskazując drugą stronę zawieszki.

-Mhmm...

- przytaknął i wyjął z kieszeni kolejne serduszko, tym razem z dwoma datami : 14.07.2013 i 03.11.2013. -Pierwsza to nasz pierwszy pocałunek. Uparta byłaś. Kilka razy próbowałem, aż wreszcie dałaś się pocałować dopiero w więzieniu. A druga data to dzisiaj.

Bez słowa wstałam, podeszłam i usiadłam mu na kolanach, starając się nie rozpłakać. Następnie spojrzałam w te piękne niebieskie oczy i mocno Go pocałowałam. -Dziękuję.

Na wieży spędziliśmy jeszcze godzinkę, a potem wróciliśmy do hotelu dorożką z dwoma ślicznymi, białymi końmi. Gdy tylko weszliśmy do pokoju z płatkami róż na podłodze i świeczkami w różnych miejscach, ogarnęło nas pożądanie. Zaczęliśmy się namiętnie całować, a z pozbyciem się ubrań poszło nam bardzo szybko. Louis, podczas zdejmowania mojej dolnej części bielizny, zauważył mój tatuaż na biodrze.

-Co to? - zapytał zdziwiony.

-Znak Directioners. Chłopaki z 1D mają znak na kostkach, a ich dziewczyny na biodrze. To miała być niespodzianka, ale...

-To jest niespodzianka, Patrysiu. - ucieszył się. Jego usta i dłonie wodziły po całym moim ciele. Zaczął mnie pieścić językiem TAM. Moje podniecenie osiągało szczyt. Potem powoli we mnie wchodził. Poprzez ból poczułam jego twardość i długość. Nie wiem, ile to trwało, ale czułam, jakbyśmy robili to w nieskończoność. W końcu leżeliśmy zmęczeni obok siebie, przytuleni i nadzy. Ja miałam na sobie tylko bransoletkę. Spletliśmy nasze dłonie i jak małe dzieci przyglądaliśmy się im.

-Ta dzisiejsza data też jest ważna - nasz pierwszy raz. - uśmiechnął się.

-Wiedziałeś... Tu nie chodziło tylko o moje urodziny, ale też o to. Zaplanowałeś to. - droczyłam się. Uśmiechnął się szerzej. -Łobuz. - poczochrałam jego fryzurę, która i tak była zepsuta przeze mnie.

-Ale powiedz szczerze : jesteś szczęśliwa?

-Jestem. - odparłam bez wahania. -A Ty?

-Ja też.

- odpowiedział z przekonaniem. -Mogę Cię o coś zapytać?

Pokiwałam głową.

-Ilu facetów miałaś przede mną?

-Z żadnym nigdy nie byłam tak na poważnie.

-A w...

-W łóżku? - dokończyłam jego pytanie. -To był mój pierwszy raz. Szczerze? Trochę się tego bałam.

-Ty też jesteś moją pierwszą.

-Naprawdę? Czytałam, że bałeś się pierwszego razu, że po tym ona może zajść w ciążę.

-Bo wtedy nasze wypowiedzi ustawiał Modest. Tak naprawdę to też się bałem, żeby nie zrobić Ci krzywdy. Nie jestem wprawiony, to mój pierwszy raz.

Leżeliśmy w ciszy, nadal przyglądając się naszym splecionym palcom.

-Śpij już, jutro po południu musimy wracać.

-Szkoda... - zasmuciłam się.

-Jeszcze kiedyś tu przyjedziemy, a teraz powinniśmy się wyspać. - pocałował mnie w czoło i zasnęliśmy przytuleni.




Piosenka do rozdziału:

Harry:
Maybe it's the way she walked, ow!
Straight into my heart and stole it
Through the doors and past the guards, ow!
Just like she already own it

Zayn:
I said can you give it back to me,
she said never in your wildest dreams!!!

Together:
And we danced all night to the best song ever
We knew every line now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her
Cause we danced all night to the best song ever
I think it went oh, oh, oh
I think it went yeah, yeah, yeah
I think it goes...

Liam:
Said her name was Georgia Rose, ow!
And her daddy was a dentist.

Harry:
Said I had a dirty mouth (i got a dirty mouth)
but she kissed me like she meant it

Niall:
I said can I take you home with me,
she said never in your wildest dreams

Together:
And we danced all night to the best song ever
We knew every line now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her
Cause we danced all night to the best song ever
I think it went oh, oh, oh
I think it went yeah, yeah, yeah
I think it goes...

Louis:
You know, I know, you know I'll remember you,
And I know, you know, I know you'll remember me

Zayn:
And you know, I know, you know I'll remember you,
And I know, you know, I hope you'll remember how we danced.

Together:
(oh,oh,oh,
yeah ,yeah, yeah)

Zayn:
How we danced!

Harry:
1,2,1,2,3

Together:
And we danced all night to the best song ever
We knew every line now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her
Cause we danced all night to the best song ever
(Harry: we danced, we danced, it goes something like)

And we danced all night to the best song ever
We knew every line now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her
Cause we danced all night to the best song ever
I think it went oh, oh, oh
I think it went yeah, yeah, yeah
I think it goes...

Zayn:
Best song ever, it was the best song ever,
It was the best song ever, it was the best song ever.
Harry:
Może to sposób, w jaki weszła
Prosto do mojego serca i skradła je
Przez drzwi i obok strażników
Tak jakby już należało do niej

Zayn:
Zapytałem 'Możesz mi je oddać?'
Odpowiedziała 'Nigdy, nawet w twoich najśmielszych snach'

Wszyscy:
I tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
Znaliśmy każdy wers, teraz nie mogę przypomnieć sobie
Jak to idzie, ale wiem, że jej nie zapomnę
Bo tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
Myślę, że to szło oh oh oh
Myślę, że to szło yeah, yeah, yeah
Myślę, że to idzie...

Liam:
Powiedziała, że nazywa się Georgia Rose
A jej tata był dentystą

Harry:
Powiedziała, że mam sprośne usta (mam sprośne usta)
Ale pocałowała mnie w sposób, w jaki chciała

Niall:
Powiedziałem 'Mogę zabrać Cię do domu?'
Odpowiedziała 'Nigdy, nawet w najśmielszych snach'

Wszyscy:
I tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
Znaliśmy każdy wers, teraz nie mogę przypomnieć sobie
Jak to idzie, ale wiem, że jej nie zapomnę
Bo tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
Myślę, że to szło oh oh oh
Myślę, że to szło yeah, yeah, yeah
Myślę, że to idzie...

Louis:
Ty wiesz, ja wiem, ty wiesz, że będę Cię pamiętał
I ja wiem, ty wiesz, ja wiem, że Ty będziesz mnie pamiętać

Zayn:
I ty wiesz, ja wiem, ty wiesz, że będę Cię pamiętał
I ja wiem, ty wiesz, mam nadzieję, że nie zapomnisz jak tańczyliśmy
Jak tańczyliśmy

Harry:
Raz, dwa! Raz, dwa, trzy!

Wszyscy:
I tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
Znaliśmy każdy wers, teraz nie mogę przypomnieć sobie
Jak to idzie, ale wiem, że jej nie zapomnę
Bo tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
(tańczyliśmy, tańczyliśmy, i to idzie chyba tak)

I tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie
Znaliśmy każdy wers, teraz nie mogę przypomnieć sobie
Jak to idzie, ale wiem, że jej nie zapomnę
Bo tańczyliśmy całą noc do najlepszej piosenki na świecie

Myślę, że to szło oh oh oh
Myślę, że to szło yeah, yeah, yeah
Myślę, że to idzie...

Zayn:
Najlepsza piosenka na świecie
To była najlepsza piosenka na świecie
To była najlepsza piosenka na świecie
To była najlepsza piosenka na świecie  






Rozczarowałam  Was z tym prezentem? :D Ale mam nadzieję, że nie po to się tak trudziłam i Wy wspomożecie mnie chociaż tymi kilkoma komentarzami, prawda? A tak w ogóle to jak Wam się podobał cały rozdział i urodziny Patrycji?

Harry:
Harry lubi ściągać z siebie swoje ciuchy . <O.O>

Liam:
Reporter: Gdybyś mógł migdalić się z każdym artystom który tu dzisiaj jest, kto by to był?Liam: Niall Horan. Niall: CO? On powiedział że ja!


Niall:
"Jestem hojny, uczciwy i mam ładny uśmiech." -Niall. < no i przede wszystkim skromny :) >

Zayn: 
Sądzi, że byłby bardzo opiekuńczym chłopakiem. <jesteś Zayn, jesteś. Pezz może to potwierdzić :D >

Louis:
Zawsze wpatruję się w Zayna, kiedy on tweetuje. Powoduje to, że zawsze wystawia swój język. Nie wiem dlaczego" - Louis 



Mrs. Carrot 

PS. Jak Wam się podoba Story of My Life? Bo ja jestem jak zwykle zachwycona :) Kawał dobrej roboty, Chłopcy! ♥
PS2. To 69 post... nie, nic.... xD

3 komentarze:

  1. NAJLEPSZY CHYBA JAKI CZYTAŁAM. NA PRAWDĘ! NIE DOŚĆ, ŻE BYŁO ROMANTYCZNIE, TO EROTYCZNIE, A JA WOLĘ TO DRUGIE HAHAHAHA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te twoje zboczone rozdziały. :D Hahaha. xd
    Świetny. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ujmę to tak :
    #oczy_mnie_bolą
    #mózg_mi_rozwaliło
    #ja_się_boję_czytać_dalej
    #coraz_większe_zboczenie
    #za_dużo_czasu_z_Domi
    #Ona_sprowadza_Cię_na_złą_drogę
    #no_nieźle xd xd xd

    OdpowiedzUsuń