sobota, 1 lutego 2014

Harry's Birthday!



 Kochani! Nie muszę wspominać, że dzisiaj są urodziny naszego kochanego, słodkiego Harolda. On już nie jest nastolatkiem... Harry, słyszysz mój płacz??? Nie będę pisać, czemu mu życzymy, bo to chyba oczywiste, że wszystkiego, czego sobie życzy i co najlepsze. Oby zawsze pozostał sobą. A teraz czas na ciekawostki i fajne cytaty pięknego Loczka.


Harry: Kiedy znika zaufanie, znika też związek.

Niall: Jeśli Harry nosi czapkę oznacza to, że spał z kimś poprzedniego wieczoru.
 
Liam: Harry kręci swoje słowy. Niall: Są proste. Louis: Nie, to peruka. Harry: Jestem łysy...

Louis: Harry jest uroczy! *Harry zaczyna się uśmiechać* Zayn: No tylko spójrz na te dołeczki!

Harry: Jeśli naprawdę cię polubię, to nie ma znaczenia, czy jesteś fanem czy nie.

Harry: Na trzecie urodziny dostałem rower. Louis: To słodkie. Harry: Było ciężko nauczyć się jeździć, ale nazywam się Harry Styles

Harry: Nie mogę pracować bez chłopaków, to po prostu... nie czuję się bez nich dobrze.

Niall: Wewnątrz jestem Supermanem Louis: Ja jestem Pokémonem. Harry: Ja seksowny. Liam: Jestem cudowny! Zayn: A ja jestem Zayn.

Louis: Stary, właśnie widziałem cię w TV!!!" Harry: "Naprawdę? O mój Boże! Na jakim kanale? Louis: Na Animal Planet.

Wolelibyście pocałować dziewczynę, czy zjeść pizzę? Harry: Pocałować dziewczynę!



























D: Umówiłbyś się z kobietą powyżej 44 lat? Harry: Nie sądzę... Louis: A ja myślę, że mógłby. Harry: Boję się tego, że bym mógł!

Louis: Jednego dnia oglądaliśmy "To właśnie miłość", kiedy nadeszła scena ślubu Harry się rozpłakał.

D: Harry, co jest najlepszą częścią bycia w boybandzie? Harry: Dziewczyny!

Louis: Myślę, że zabawne jest to, że tak naprawdę jesteśmy normalnymi ludźmi. *po krótkiej chwili ciszy Harry go policzkuje*

Zayn: Lubię dziewczyny w kapeluszach. Niall: A ja rozsądne. Harry: Lubię dziewczyny, które mają dwoje oczu.

Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?'

Niall: Raz, gdy byliśmy u Harry'ego w Domu, na zaczął udawał wieloryba. Wtedy weszła mama i powiedziała mu, żeby przestał wydawać "TE" dźwięki.

Harry: Nienawidzę tego, że mam więcej followersów niż reszta chłopaków. Wkurzam się, bo One Direction to nie tylko ja.

Jesteś fanem Harry'ego Pottera? Harry: Tak, wielkim! Liam: To dlatego ma tak imię.

“Co jest najlepsze w byciu w 1D?" Liam: "Posiadanie 4 najlepszych przyjaciół." Wszyscy: "Awww!" Harry: "...Dziewczyny.”

Caroline: Harry myślisz, że odpadła właściwa osoba? Harry: Um... Nie wiem. Myślę... Myślę... Louis: ON MYŚLI!

Wolelibyście utknąć w klatce z lwami, czy w basenie z 10 głodnymi rekinami? Wszyscy: Oczywiście Lwy. Harry:. Wydaje mi sie, Ze łatwiej byłoby z nimi dogadać SIĘ

 Kiedy ostatnio powiedzieliście komuś, że go kochacie? Zayn: Powiedziałem to mamie dziś rano. Niall i Liam: Ja też. Louis: Powiedziałem mojej mamie, że ją kocham rano. Harry: Powiedziałem mamie, że ją kocham wczoraj wieczorem. Louis: Cóż, my powiedzieliśmy to rano, więc jesteśmy lepszymi synami od ciebie.

Harry: Zawsze chciałem być jedną z tych osób, które tak naprawdę nie przejmują się tym co myślą inni. Ale nie jestem.

Gdybyś miał 20$ kogo i co byś kupił? Harry: Kupiłbym Ed'a Sheeran'a i kupiłbym mu domek z klocków Lego!

Liam: Harry jest jak młodszy brat, pomagam mu, a on prosi mnie o zrobienie mu kanapek.

Chciałabym wiedzieć, co chcecie zrobić przed 60? Louis: Wydać singiel na innej planecie. Niall: Chciałbym odwiedzić tą planetę. Liam: Chciałbym mieć trasę koncertową na innej planecie. Harry: Ożenić się na innej planecie. Zayn: A ja chciałbym mieć psa!

Louis: Mam zdjęcie swoje i Harrego na stoliku nocnym.

Harry: Na urodziny będę z moją rodziną. Louis: Wychodzimy całym zespołem, a Harry będzie miał dużo alkoholu do wypicia!

Po tym jak Liam i Zayn rozpięli Harry'emu koszulę, Hazza nosi pod koszulami podkoszulek.

Harry jest najbardziej drażliwy z zespołu.
  

Harry nie lubi majonezu.

Harry zawsze chce mieć ostatnie słowo, a także pocałunek. Tak więc, jeśli dziewczyna go pocałuje, on jej
'odda' 

Harry bardzo często spoźniał sie na lekcję.

 Harry: To zajmuje tylko chwilę... nazwanie dziewczyny "grubą, ale ona bierze to do siebie na całe życie i zaczyna się głodzić. Pomyśl zanim coś powiesz.

Lubię bawić się lokami Harry'ego. One są tak... kręcone. ~ Zayn Malik

 Lou zabrał raz telefon Harremu i zmienił w książce swoje imię na Frankie Sandford.
Później zadzwonił do niego kilkanaście razy. Kiedy Harry wziął swój telefon, miał 23 nieodebranych połączyć od Frankie Sandford!
Niestety Harry strasznie się rozczarował gdy dowiedzial się ze to Louis!

 Gdyby to był wasz ostatni dzień na ziemi, co byście zrobili? *cisza*
Zayn: Em... (...) Harry: Kupiłbym trochę kotów.
 

Harry zawsze zjada obydwa batoniki w Twixie na raz, bo nie chce, żeby któryś z nich był samotny  

Jeśli Harremu naprawdę spodoba się jakaś fanka, pyta ją o imię, twittera
i mówi "Kocham Cię" zanim zniknie z pola widzenia.

 
Gdy musimy dzielić łóżka w hotelach, Zayn i Harry muszą spać w jednym łóżku, bo wariują. ~ Niall
  

Harry szuka dziewczyny z dobrym poczuciem humory, z miłym uśmiechem i ładnym tyłkiem.

Harry sporadycznie lunatykuje i raz gdy został na noc w domu swojej dziewczyny, obudził sie w środku nocy w łóżku jej mamy nagi! Na szczęście wrócił do swojej dziewczyny nim jej mama się obudziła

Niall znaczy "mistrz", Louis "słynny wojownik", Harry "władca armii", Liam "wojownik o silnej woli", a Zayn pisane przez I "piękny".

Harry i Liam chodzą razem na siłownię.

Harry nie lubi, kiedy używa się przy nim słowa "fuck".

 "Czasem coś wydarzy się w twoim życiu i nagle zaczynasz inaczej na nie spoglądać." - Harry.
 

  "Nawet jeśli Harry przyzna się do tego, że jest gejem, przecież nic wielkiego się nie stanie." - mama Harry'ego.
 

  "Nie mogę uwierzyć, że Harry Styles goli nogi." - Liam.

Louis uważa, że najsłodsza rzecz w Harrym, to jego 4 sutki.

Możesz znaleźć jakiś komfort rozmawiając z chłopakami, więc wszystko jest cool. ~ Harry Styles.

Liam: Co jest najtrudniejsze w byciu w boysbandzie? Zayn: Nie ma nikogo! Kochamy się nawzajem! Harry: Nie ma dziewczyny!

Kto jest najlepszym członkiem 1D? Zayn: Wszyscy. Niall : Tak, wszyscy. Liam:Jesteśmy braćmi. Louis : Harry. Harry: Louis. Louis : LOL.

Instrument, który opisuje ciebie. Niall: Gitara. Louis: Harfa. Harry: Fortepian. Liam: Perkusja. Zayn : Trójkąt.

Chciałbyś iść na randkę z Adele? Harry: Oczywiście, ona jest niewiarygodna! Niall: Ja mogę tylko z nim.

Dobre poczucie humoru i ktoś, kto jest lojalny i słodki. Lubię słodkie dziewczyny. ~ Harry Styles

Co myślisz o amerykańskich dziewczynach? Harry : One są naprawdę gorące. Naprawdę bardzo gorące!

Harry twierdzi, że Niall wygląda jak Furby.

Harry nigdy nie całował się z dziewczyną pod jemiołą.

Harry mówi że cieszy się że ma siostrę bo ona pokazuje mu jak ma się zachowywać względem dziewczyn.

Kiedy Harry wychodzi z basenu, wygląda jak dziecko Tarzana - Liam.

Harry nazwałby kota Lulo.

Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey. Zayn: Mickey i Minnie. Harry: Skąd o tym wiesz? Zayn: Bo to ja je zabrałem.

Louis najczęściej śni o Harrym i Niallu.

Louis razem z Liamem dwa razy doprowadzili Harry'ego do płaczu.

Ulubiony album Harry'ego to '21' Adele.

Harry nie cierpi oliwek.

Rozmiar Harry’ego buta to 10 i pół.

Harry uważa, że modelki wcale nie są takie ładne.

Kiedy Harry miał 10 lat zaatakował go kozioł

Harry umie świetnie grać w badmintona.

Ulubione filmy Harry’ego to Titanic, Love Actually (To właśnie miłość) i The Notebook (Pamiętnik).

Harry chce, żeby Louis był jego świadkiem na ślubie.

Harry uważa, że Niall najlepiej przytula


























Chłopcy mówią, że Harry będzie najlepszym chłopakiem, bo rzuci wszystko i
da dziewczynie cały świat.

R:"Mieszkacie razem?" Louis:"Nie mieszkamy w tym samym mieszkaniu, tylko w tym samym kompleksie" H:"Jak teletubisie".

Gdyby Harry miałby być meblem chciałby być łóżkiem, bo ludzie dobrze na nim spędzają czas.

Louis:"Kochamy naszą stylistkę Caroline, Harry kocha też inną Caroline, ale to inna historia." H:"Mój Boże".

H:"Kochamy orzechy" Louis:"Nie mów tego drugi raz".

R:"Czy wszyscy z wam mają prawo jazdy?" Louis:"Nie, tylko ja i Harry. To dziwne do powiedzenia." H:"Najstraszy i najmłodszy". <ale to już chyba było dawno :D>

 Kilka lat temu, zanim Harry i Louis się poznali, byli na tym samym koncercie w Menchester Apollo nie wiedząc o tym.

Imprezową sztuczką Harrego mogłoby być żonglowanie lub rozbieranie.

Harry potrafi zawiąć węzeł na ogonku czereśni, używając swojego języka.

Harry i Lou mają wiele żartów, których żaden z 1D nigdy nie zrozumieją. 

Louis: Jedyną rzeczą, której używam w telefonie jest kamera do robienia zdjęć gdy śpimy. Liam: Głównie Harry'ego!

Myślę, że miłe oczy oraz miły uśmiech sprawią, że jesteś piękna. ~ Harry Styles.

Machałem do fanki, która zamierzała zrobić zdjęcie, jej chłopak wziął je, ale jego twarz była jak kamień. ~ Harry Styles.

"Liam tweetuje do fanów, Niall do przyjaciół, Zayn- cytaty, Louis tweetuje o swoim dniu, a tweetów Harry'ego nikt nie potrafi zrozumieć"
Według Niall’a najgorszą cechą Harry'ego jest to, że kradnie jedzenie innym ludziom

Niall: "lubię dziewczyny z brązowymi oczami" Liam: "lubię dziewczyny z niebieskimi oczami" Harry:"lubię dziewczyny które mają dwoje oczu"

Harry nienawidzi, gdy dziewczyna mówi o sobie, że jest brzydka

 Według Harry'ego piosenka "What makes you beautiul" jest trudna to śpiewania na żywo

Na koncertach Harry najbardziej lubi śpiewać "Up All Night"

Harry bardzo łatwo się wzrusza

Liam: Kiedyś pojechaliśmy na farmę i jeździliśmy konno. Niestety były tylko 4 konie więc Harry jeździł na krowie 

Kiedyś Louis i Harry pokłócili się [walczyli o pilot od telewizora] i Louis nie odzywał się do Harry’ego dopóki ten nie powiedział mu, że go kocha

Czuję się świetnie, kiedy nasze fanki mają chłopaków i ich całują, ale proszę nie przede mną. Wtedy umieram. - Harry Styles

Zrobię wszystko dla miłości – Harry Styles

Harry raz śpiewał Harry and Louis zamiast "Gotta Be You".

Harry woli ciche randki w domu z jedzeniem, żeby mógł dobrze poznać dziewczynę.

Harry sądzi że ładne oczy i uśmiech sprawiają że dziewczyna jest ładna. 

 Nie masz nic, przeciwko, że on(Harry) dotyka twojej twarzy? Zayn: Nie przeszkadza mi to, on.

 Ulubione świąteczne filmy Harryego, to "It's A Wonderful Life" i "Miracle on 34th Street".

"Harry i Zayn są najbardziej leniwi z nas wszystkich, zawsze wstają ostatni." - Liam.

Harry woli herbatę od kawy.

Jeśli Harry byłby niewidzialny, często odwiedzałby szatnie dziewcząt.

Harry, Zayn i Niall wolą mieć ładne i słodkie dziewczyny, niż seksowne i gorące.

Liam twierdzi że gdy jadą autem, Harry zanudza wszystkich bezsensownymi opowieściami

Na podpisywaniu fanka powiedziała Harremu, że uratował jej życie, on chwycił jej dłoń i powiedział 'a ty uratowałaś moje'

Chłopcy mówią, że Harrego przyzwyczajeniami jest to,że kradnie jedzenie,głośno chrapie, śpi z otwartymi ustami i stara sie spać na tobie

Coś interesującego co powinniśmy wiedzieć o Harrym? Louis: Ma cztery jądra. Harry: Właściwie pięć

















Louis śpiewa Harry'emu Brytyjski Hymn żeby go obudzić.


Harry opisał swoje nagie ciało, jako "trochę niezadowalające".

Minimalny wiek dziewczyny, z którą chłopaki mogą się umawiać: Niall, Liam, Harry - 14, Zayn - 16, Louis – 17

 Gdzie chłopaki lubią całować dziewczyny: Louis - czoło, Liam - policzek, Niall - nos, Zayn - usta, Harry - wokół szyi.

Romantyczną randką dla Harry’ego byłaby przejażdżka na rowerach

Harry nosi spodnie luźne w kroczu przez "wielkie problemy w dolnym departamencie”.

Harry zapłacił 5000 funtów za wyprawę jego mamy do Afryki.

Harry lubi nosić spodnie z nisko opuszczonym krokiem.

Harry chce wziąć ślub w walentynki

Wszyscy stwierdzili, że Harry byłby najlepszym chłopakiem bo robiłby wszystko żeby uszczęśliwić swoją drugą połówkę.

Harry: " Szkoda, że nie możemy przenieść naszych wszystkich fanów na scenę, jest za mało miejsca".

Harry mówi,że dziwne rzeczy są fajne....

Harry powiedział,że 1D 75% czasu spędzają na rozmowach o dziewczynach.

Gdy Lou się nudzi, bawi się lokami Harry'ego. 

Harry nie ma problemów z nagością, lubi chodzić nago 

 Chłopcy zawsze chowają się w dziwnych miejscach, a następnie wyskakują i straszą biednego Harolda, którego łatwo wystraszyć.

Harry kiedyś mówił na Lou ‘mój pedałek’

Rysowałem kota i Liam zapytał czemu rysuję żyrafę - Harry.

Harry Kłócił się z mamą o to z czym ma mu zrobić kanapki do szkoły każdego dnia 

 Harry: Jestem zbyt nudny. Louis: Harry, nie dołuj się.

*Na koncercie* Harry  zamiast śpiewać "Gotta Be You" śpiewał "Wrong Size Shoe* (zły rozmiar buta). 

 Przytulić Louisa, poślubić Nialla, unikać Liama. ~ Harry Styles.

Harry uwielbia brać długie prysznice

Harry woli prysznic od wanny.

Umawiałeś się z fanką? Harry: Jeszcze nie.

Harry zawsze ma przy sobie co najmniej 3 Twixy.

Ktoś może zadzwonić do Harry'ego w nocy i rozmawiać o czymkolwiek.

Hazza: Mam złą posturę. Musiałem brać lekcje pilatessu dwa razy w tygodniu.

Jakie są złe strony bycia w zespole? Harry: Zayn. Liam: Pytanie było o złe strony, powiedziałeś Zayn w nieodpowiednim momencie.

Uderzyła cię kiedyś jakaś dziewczyna? Harry: Tak, ale poprosiłem ją o to.

Najtrudniejsza piosenka do zaśpiewania? Niall : WMYB. Liam : Moments. Louis : Save You Tonight. Zayn : Tell Me A Lie. Harry : WMYB.

Harry Raz Harry kupił swojej siostrze Gemmie i Caroline torebki za 1.500 funtów.

Raz dwie dziewczyny zostały aresztowane bo pukały w drzwi Hazzy.

Numer Hazzy w X-Factorze to 165993. 

 Harry i Louis lubią lody truskawkowe. Zazwyczaj je kupują i razem jedzą

Harry : Co ty robisz? Louis : Dobrze zacząłem pytanie... Ale nie zamierzam go kończyć... Harry : Co?!

Niall: Harry lubi nosić stringi




Louis: Gdybym był hardcorowym fanem 1D, nie podobała by mi sie wizja Lou i Harry. Wolałbym ja i Harry.* (nie ogarniam) xd

Harry "Nigdy nie całowałem się pod jemiołą"

Liam "Harry zawsze wszędzie biega nago, jesteśmy już do tego przyzwyczajeni"

Harry "Chętnie chodzę nago. Czemu nie?"

Harry "Wiem, że to jest dziwne ale jestem naprawdę zazdrosny gdy widzę swoją byłą dziewczynę z chłopakiem" 

Harry "Jestem młody i mogę gotować, ale grozi to spaleniem domu"

Kiedyś jeździł na motocyklu zupełnie nago

R:Co robisz na randkach? H:Dziewczyny mają wybór: Na początek obiad i całowanie, lub kolacja zamiast lub po prostu całowanie Harry

Harry i Louis spali już razem zupełnie nadzy

Gdy zapytasz Harry'ego czy kiedykolwiek robił coś z mamą fanki odpowie ci "nie mogę odpowiadać na to pytanie".

Hazza lubi utrzymywać kontakt wzrokowy kiedy z kimś rozmawia 

Po prostu odwróciłem się i zobaczyłem Harry'ego kompletnie nagiego... siedziałem tam i się śmiałem"-Ed Sheeran

Harry'ego ulubiona piosenka do śpiewania na scenie to "I want" i "Use Somebody"

 R:Kto z was ma najbardziej zboczone myśli? Liam: Myślę że wszyscy,jesteśmy młodzi! Lou: Tak! Ale ja uważam, że najbardziej Harry! Liam: Tak!!!

Lou: Harry kocha kraść jedzenie innym z talerzy… ale boi się to zrobić Niall'owi! Niall: POWINIEN SIĘ BAĆ!!!!

Harry chce mieć wredną dziewczynę, która go „sobie podporządkuje".
Harry wciąż czeka na namiętny pocałunek w deszczu.

Harry zrobił raz niespodziankę swojej dziewczynie. Wieczorem zorganizował dla niej piknik nad jeziorem, kupił nawet świece. "Nigdy nie byłem tak zdenerwowany." - mówi.

Harry mówi, że jeśli jego dziewczyna usnęłaby na jego kolanach, zrobiłby jej zdjęcie, a potem ciągle powtarzałby jej jaka jest piękna.

Harry zawsze zaraża wszystkich śmiechem. 

 Harry rozebrał się raz na planie do naga, a Louis biegał za nim z kocem.

 "Chcę mieć dziewczynę, która będzie kochała mnie za to kim jestem, nie za `Harrego Stylesa z One Directon`." - Harry.

Louis:" Pewnego dnia Harry dostał załamania nerwowego, wszedł na stół zupełnie nagi i zaczął krzyczeć: "Jestem gotowy"

Przy nagrywaniu solówki do WMYB Harry przypadkiem opluł Madison

Kiedy miałem 5 lat moja siostra przyprowadziła znajomego na noc do domu, bałem się sam spać, więc zapytałem, czy mogę spać z nimi" Harry

Lalka Harry'ego na stronie stardoll.com ma 4 sutki.

Gdyby dziewczyna Harry’ego była smutna, nie zostawiłby jej samej, aż do momentu, kiedy ponownie by się uśmiechnęła.

Harry potrafi wymienić nazwę perfum, których użyła dziewczyna, jaką powącha.

Zayn i Harry wolą krągłe dziewczyny od szczupłych.

Harry po raz pierwszy całował się w wieku 11 lat.





Liam: „Harry zawsze wszędzie biega nago, przyzwyczailiśmy się już do tego…”

Harry: Liam ubiera się jak mężczyzna. Louis: Tak. A reszta z nas ubiera się jak kobiety.

Harry miał chomika, którego nazwał Chomik.

Czuję się świetnie, kiedy nasze fanki mają chłopaków i ich całują, ale proszę nie przede mną. Wtedy umieram. ~ Harry Styles.

Na próbie dźwiękowej, pewna fanka zapytała chłopaków jak by się nazwali, gdyby byli striptizerami. Chłopaki odpowiedzieli:
Zayn: Nie wiem.. Liam: Twoje byłoby "Azjatycka Persfazja" (do Zayn'a) Harry: Louis'a byłoby "Tommo Źłośliwiec" Harry: Liam'a byłoby po prostu "Payne" Louis: "Może Powodować Payne" hahaha Harry: Moje byłoby..ermmmm..uhh Liam: "Owłosiony Harry"


Harry boi się rollercoastersów.

Chłopaki prawie spalili swój dom w X-Factor, bo próbowali zrobić pizzę.

Piosenka "Na Na Na" opisuje związek, w którym chciałby być Harry

Hazza: "raz podczas lotu samolotem jadłem dobry stek! to był prawdopodobnie w trójce najlepszych steków jakie w życiu jadłem podróżowanie nie jest w sumie takie złe!"

Harry mówi, że z obciętymi włosami wygląda okropnie, ale chciałby je obciąć w celach charytatywnych.

Koleżanki Harrego bały się jego mamy.

Harry zawsze po goleniu nosi czarną koszulkę polo.

Harry’ego najgorsza wadą jest chrapanie.

Harry czeka na dziewczynę, która powali go na kolana od razu jak ją zobaczy.

Harry lubi nosić stringi. ~ Niall Horan.

Harry najbardziej na świecie kocha swoją mamę.

Harry potrafi bardzo dobrze żonglować.

Harry chce nauczyć się hiszpańskiego.









Harry potrafi przespać całą niedzielę.

Podobno podczas kręcenia teledysku do OT do Harry'ego podeszła pani koło 60 i powiedziała: Caroline nie jest dla ciebie. Jeśli chcesz się zabawić - zadzwoń! i dała mu swój nr telefonu.

Czasami płaczę sobie podczas snu. Ale to tylko dlatego, że wiem, że nigdy nie spotkam się ze wszystkimi fanami. - Harry Styles.

Harry wywalił się przed paparazzi w Nowej Zelandii, po chwili wywalił się inny z chłopaków żeby Harry nie czuł się zakłopotany.

Schowaj swoje lęki, zetrzyj swoje łzy, opuść swoje najmroczniejsze lata. Uśmiech. Broda w górę. I odejdź. - Harry Styles. 

 "Harry oglądał 10 min Titanica a potem skończył. On zawsze płacze"-Niall Horan

Harry lubi wychodzić na kolację ze wszystkimi kumplami.

Lodówka Hazzy i Lou jest pokryta listami od fanów.

Ludzie zawsze myślą, że jestem najmłodszy, nie wiem dlaczego. Louis: To dlatego, że jesteś słodki a Harry zboczony. 

 Hazza irytuję się jak ktoś go spamuje na tt. 

Harry cierpi na katar sienny.

Harry raz zatweetował " Moge sprawić że twoja dziewczyna będzie krzyczeć głośniej , kiedy ją follownę

Liam raz napełnił buty Harry’ego majonezem.

Harry – 183cm

Chłopcy mówią, że Harry będzie najlepszym chłopakiem bo rzuci wszystko i da dziewczynie cały świat.

Harry: Louis oraz Zayn przyciągają gejowskich fanów. Louis : A ty tych starych.







Harry kocha sorbety z mango

Harry nie lubi majonezu

Zayn, Harry i Lou są za Manchesterem















Podczas Teen Awards Harry i Ed budowali za kulisami dom z klocków lego

Podczas sesji, styliści najpierw zajmują się Harrym.

Harry lubi dziewczyny ubrane na różowo.

Raz, Louis, Niall i Liam, wmówili Harry'emu, że Zayn odchodzi z zespołu 30 lutego i będą śpiewać bez niego. Harry zaczął płakać.

Harry uważa, że niskie dziewczyny są słodkie, a wysokie gorące.

"Harry jest jak młodszy brat, robimy razem pracę domową, a potem on każe mi zrobić sobie kanapkę za wysiłek." - Liam.

Podczas jednego wywiadu Zayn przytulił Hazzę I powiedział, że jest piękny, a Lou wykrzyczał, że Harry jest jego xD

Kiedyś Harry utknął w sklepowym koszyku… Zayn pomagał mu z niego wyjść.

Harry rozmawiał z kotem, gdy pierwszy raz się spił.

Gdyby Harry miał być meblem byłby łóżkiem.

















Harry nie może żyć bez laptopa.





HAZZ, we LOVE U SO MUCH!
♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz