sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 10

*Oczami Louisa*

Dziewczyny wpłaciły kaucje i wydostały nas stąd. Byliśmy im bardzo wdzięczni.

-No, laski. Mamy u Was duży dług. - bajerował Hazza, obejmując i całując zadowoloną Dominikę w policzek.

-Przestań, przecież to przez nas tam wylądowaliście.- odparła Paulina przytulana przez dziękującego jej Nialla.

-Ale i tak Wam dziękujemy. Tobie też, Patrysiu. - mówiłem, przyciągając niebieskooką do siebie. Położyłem swoje ręce na jej talii i spojrzałem jej w oczy.

-Uuuu...Patrysiu...Lou, jakiś ty romantyczny. - drwił ze mnie cienkim głosem Harry. Reszta zaczęła gwizdać i wiwatować. Już chciałem ją pocałować, ale mi przerwała.

-Louis, ty masz dziewczynę. - powiedziała, kładąc mi palec na ustach.

-No tak, przepraszam. - odparłem niezadowolony, odsuwając się od niej.

Odwiozły nas do miejsca, gdzie zostawiliśmy samochód. Chłopaki pożegnali się z Paulina i Dominiką, a ja wsiadłem do auta. Harry i Niall po chwili zrobili to samo. Pojechaliśmy do wytwórni. Tak, jak przypuszczałem, szef był wściekły. Powiedzieliśmy, że były ogromne korki i policja nas zatrzymała. O dziewczynach nie wspomnieliśmy. Gdy już trochę się uspokoił, powiedział, po co nas tu wezwał, a po godzinie wypuścił.

-Tomlinson, muszę z tobą porozmawiać. - oznajmił mi, gdy już wychodziliśmy. Wiedziałem, że jak mówi do mnie po nazwisku, to nie będzie miło. Zostaliśmy sami w pomieszczeniu.

-Tomlinson, pamiętasz  naszej umowie? Wydaje mi się, że zapomniałeś. Może wypadałoby ci przypomnieć... - podszedł do mnie na dosyć bliską odległość. -Ostatnio coraz rzadziej widuję cię z Eleanor. A ta dziewczyna, z którą się zabawiałeś, to raczej nie była ona. Jeszcze raz zobaczę  cię z tą dziwką - zagroził.

-Nie mów tak o niej! - wrzasnąłem. On tylko roześmiał mi się prosto w twarz i usiadł na swoim fotelu, z którego zarządzał tym całym bagnem. Wyszedłem, trzaskając drzwiami.

-Pieprzony dziad! - krzyknąłem, przechodząc obok chłopaków, którzy czekali na mnie na korytarzu. Całą drogę do domu się nie odzywałem. Poszedłem do swojego pokoju i położyłem się na łóżku. Usłyszałem pukanie.

-Harry i Niall powiedzieli mi całą prawdę, czemu się spóźniliście. - powiedział Liam siadając obok mnie. - Dobrze, że nie zadzwoniliście po nas, bo by się sypnęło i wściekłby się jeszcze bardziej. - umilkł na chwilę - Rozmawiał z tobą o Patrycji, prawda? -nie musiałem odpowiadać, sam znał odpowiedź. - No tak. Fajne mamy fanki, nie? A wy dziewczyny. - poklepał mnie po plecach z uśmiechem. - Chodź na kolację, a z tym oszustem jakoś sobie poradzimy. Musimy jeszcze wymyślić, jak wynagrodzić IM wykupienie was z aresztu. - puścił mi oko i wyszedł. Po rozmowie z Daddym ulżyło mi. On, tak jak reszta chłopaków, dobrze mnie rozumieli. Nie musiałem im opowiadać, nic mówić, zwierać się, żeby wiedzieli wszystko. Jestem szczęśliwy, że mam takich przyjaciół. Modest nie może mi nic zrobić, tylko tak straszy. A z Patrycją będę się spotykał nadal.



Piosenka do rozdziału: I Should Have Kissed You

Liam:
I keep playing it inside my head
all that you said to me
I lie awake just to convince myself
This wasn’t just a dream
'cause you were right there

Harry:
And I should have taken the chance

Liam:
But I got so scared

Harry:
and I lost the moment again
It’s all that I can think about oh
your all that I can think about

Together:
Is your heart taken
Is there somebody else on your mind
I’m so sorry, I’m so confused
just tell me am I outta time?
Is your heart breaking
How do you feel about me now
I can't believe I let you walk away when
when I should have kissed you…

I should've, I should've oh
I should have kissed you x4

Liam:
Every morning when I leave my house
I always look for you yeah
I see you everytime I close my eyes
what am I gonna do…,
And all my friends say

Zayn:
that I’m punching over my weight

Liam:
But in your eyes I

Zayn:
saw how you were looking at me

Zayn and Louis :
It’s all that I can think about
your all that I can think

Together:
Is your heart taken
Is there somebody else on your mind
I’m so sorry, It’s so confused
just tell me am I outta time?
Is your heart breaking
How do you feel about me now
I can;t believe I let you walk away when
when I should have kissed you…

I should've, I should've oh
I should have kissed you x4

Zayn:
When you stood there
just a heartbeat away
When we were dancing
and you looked up at me
If I had known then
that I’d be feeling this way
If I could replay
I would have never let you go

Liam:
Oh oh Never let you go.
am I out of time

Together:
Is your heart taken
Is there somebody else on your mind
I’m so sorry, It’s so confused
just tell me am I outta time?
Is your heart breaking
How do you feel about me now
I can't believe I let you walk away when
when I should have kissed you…

I should've, I should've oh
I should have kissed you x4

I should have kissed you.
Liam:
Ciągle odtwarzam w mojej głowie
Wszystko co mi powiedziałaś
Leżę przebudzony, by przekonać siebie, że
To nie był tylko sen
bo byłaś tuż obok...

Harry:
...i powinienem był to wykorzystać...

Liam:
...ale miałem stracha...

Harry:
...i znów straciłem ten moment.
To jedyne o czym myślę
Jesteś wszystkim o czym myślę.

Wszyscy:
Czy Twoje serce jest zajęte?
Czy w Twojej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
Powiedz mi tylko
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest złamane?
Co do mnie teraz czujesz?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem Ci odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był Cię pocałować ...
Powinienem...
Powinienem...
Powinienem był Cię pocałować 4x

Liam:
Każdego ranka wychodząc z domu,
Szukam Ciebie.
Widzę Cię za każdym razem, gdy zamykam oczy
Co teraz powinienem zrobić?
Wszyscy moi przyjaciele mówią...

Zayn:
...że to nie na moje siły...

Liam:
...ale w Twoich oczach...

Zayn:
...widziałem jak na mnie patrzyłaś.

Zayn and Louis:
To jedyne o czym myślę
Jesteś wszystkim, o czym myślę.

Wszyscy:
Czy Twoje serce jest zajęte?
Czy w Twojej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
Powiedz mi tylko
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest złamane?
Co do mnie teraz czujesz?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem Ci odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był Cię pocałować
Powinienem...
Powinienem...
Powinienem był Cię pocałować 4x

Zayn:
Kiedy tutaj stałaś
Tylko o uderzenie serca dalej
Kiedy tańczyliśmy
I na mnie spojrzałaś
Gdybym wtedy wiedział
Że będę czuć się w ten sposób
Gdybym mógł cofnąć czas
Nigdy nie pozwoliłbym Ci odejść

Liam:
Nie pozwoliłbym Ci odejść.
Czy jestem na czas?

Wszyscy:
Czy Twoje serce jest zajęte?
Czy w Twojej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
Powiedz mi tylko
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest złamane?
Co do mnie teraz czujesz?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem Ci odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był Cię pocałować
Powinienem...
Powinienem...
Powinienem był Cię pocałować 4x 


To już  10 rozdział..szybko czas leci...333 wyświetlenia, a niedługo już miesiąc tego bloga.. Przepraszam, że nie ma gifów, ale do niektórych rozdziałów bardzo ciężko znaleźć odpowiednie, ale myślę, że te spodobają się Wam



































Mrs. Carrot

1 komentarz:

  1. Oww, bardzoooooo podobał mi się początek, ale reszta również była nieziemska! + bardzo fajne gify i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń