sobota, 29 czerwca 2013

Wypowiedzi Chłopców

Kochane! Jak tam zakończenie roku? U nas świetnie, u Was zapewne też. Yeah! Wreszcie koniec! Ale powróćmy do bloga :) Dzisiaj wpadłam na pomysł, że może dodam wypowiedzi Chłopców o sobie nawzajem. Myślę, że to niezły pomysł, ale o recenzje proszę w komentarzach :) No to zaczynamy!


Louis twierdzi, że Harry mówi przez sen.

Harry: Louis jest gorszy niż moja mama, ciągle mnie całuje i bawi się moimi lokami. Lou: Założę się, że każda fanka chciałaby być teraz na moim miejscu.

Louis: Raz, kiedy spałem Harry mnie objął. Harry:Ja spałem, a ty powiedziałeś, że jesteś dziewczyną i masz na imię Ashley.

Liam: Harry nie potrafi wytrzymać kilku sekund bez Louisa. Harry:To mój BFF. Niall:Stary, to wygląda jak małżeństwo.


Liam: podbródek Zayn'a jest śliczny.

 Liam: Dlaczego ja to niby JigglyPuff? { to rodzaj pokemona. } Chłopaki: bo jesteś taki delikatny i słodki Liam.


 "Harry jest jak młodszy brat, robimy razem pracę domową, a potem on każe mi zrobić sobie kanapkę za wysiłek." - Liam.


 Niall całymi dniami siedzi i nic nie robi-mówią chłopcy.


 Według Ed'a Sheeran klocki lego są zbyt skomplikowane dla Nialler'a .


Louis & Harry: "Wszystko co robi Niall jest bezczelne."

 Harry twierdzi że Niall wygląda jak Furby. Niall "mam oczy jak Furby."


 Jak byśmy grali w horrorze to pierwszy zginąłby Niall bo nie wiedziałby o co chodzi-Harry, Liam, Zayn, Louis.


 Niall&Zayn&Lou: " Harry prawdopodobnie najlepiej caluje."


 Kto jest najmądrzejszy? Chłopcy : Harry. Harry : Jak? Dostałem najmniejsze wykształcenie..


 Jak długo trwa przygotowywanie włosów Harry'ego? Harry i Louis : Pięć sekund.


 Dziennikarz: Słyszałem, że pocałowałeś Caroline Flack, Harry. Czy to prawda? Louis : Tak. Harry : Nie. Louis : Nie.


 Louis: Słyszałem jak Harry mówi raz do siebie przed lustrem - Harry, jesteś zbyt seksowny! a te loki ... !


 Jest wielkim fanem Harry`ego Pottera i uważa, że Emma Watson jest ładna.Liam:"to dla tego ma tak na imię haha".



Zayn powiedział, że wśród kobiet ceni inteligencję, Louis szuka ostrej dziewczyny, a Niall nieśmiałej.


Zayn, zapytany o jego nagie ciało, odpowiada "Louis mówi, że jest gorące".


Zayn: Chcę włosy Harry'ego, pośladki Louisa, oczy Nialla i śmiech Liama. Niall: Chcesz być jak Ken.


Harry: Zayn jest mądry i inteligentny. Jest zabawny. Louis: Jak grzyby Fungi. (bo zabawny facet po angielsku to "fungay". Grzyby Fungi wymawia się tak samo, jak "fungay" )


Liam: Gdy Zayn jest zmęczony, nie obchodzi go to, kim jesteś. On automatycznie zaśnie na twoich barkach.
Zawsze gapię się na Zayna, gdy on tweetuje, bo zawsze wystawia swój język na zewnątrz. Nie wiem, dlaczego. -Louis Tomlinson.

Gdy szukamy łóżek w hotelu, Zayn i Harry muszą spać w jednym łóżku, bo inaczej są źli. -Niall

Zayn: Liam przewrócił mój kajak, gdy byliśmy w jeziorze i zapomniał, że ja nie potrafię pływać, co nie było zabawne. Louis: *Śmiech*



Reporter: Kiedy ostatni raz pękaliście ze śmiechu? Harry: Niedawno byliśmy razem w kinie, przebiegała obok nas dziewczyna z dużym wiaderkiem popcornu. Nagle potknęła się i cały popcorn rozsypał jej się na podłogę. Niall: Tak, to było zabawne! Musimy przyznać, że lubimy śmiać się z czyjegoś nieszczęścia (śmiech). Zayn: Dla mnie najśmieszniejsze było to, że Louis wstał, odniósł garść popcornu i ...zjadł go! Louis: Szkoda by było, gdyby się zmarnował!




 

1 komentarz:

  1. Hahaha, uśmiałam się z niektórych :) Nie ukrywam, że poprawiły mi humor. Bardzo podoba mi się pomysł z takimi wypowiedziami. Rób takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń