sobota, 15 czerwca 2013

Rozdział 14

*Oczami Louisa*

-Przepraszam, Patrycja. Nie chciałem, żeby tak wyszło. Przepraszam Cię za nią. - zacząłem. Spojrzała na mnie i zobaczyłem w jej oczach smutek.

-Nie, to ja przepraszam. Nie zapraszałeś mnie tam, nie powinnam wchodzić. Od czasu, gdy jestem waszą fanką......to zawsze najbardziej wzdychałam do twojego plakatu. Nie wiem, co sobie wyobrażałam. - tłumaczyła się. - Przecież dobrze wiem,  ze Ty jesteś sławny, w najbardziej znanym i pożądanym zespole na świecie, masz dziewczynę, a tysiące fanek kocha się w Tobie i dałoby się pokroić, żeby chociaż porozmawiać z Tobą albo żebyś chociaż na nie spojrzał. Ja już to przeżyłam i powinnam oddać to miejsce innym...

Zaskoczyła mnie tym wyznaniem.Nie wiedziałem, co powiedzieć. Po prostu zamurowało mnie.

-Chyba powinnaś coś wiedzieć, jeśli jesteśmy ze sobą szczerzy. - chciałem jej powiedzieć całą prawdę. - Nie kocham Eleanor, nie czuję do niej absolutnie nic poza niechęcią. To, co piszą o Modeście, o układzie to wszystko prawda. Na pewno to czytałaś, prawda? - pokiwała twierdząco głową. - Ten układ istnieje,a ja nie mogę przeboleć tego, że muszę być z nią, a nie.......z Tobą...

Zatkało Ją. Nie wiedziała, co ma odpowiedzieć. Po chwili wydusiła:

-Ale...czy nic ci się nie stanie, jeśli będziesz....ze mną?

-Obiecuję, że nie. Czy to znaczy, że zostaniesz moją dziewczyną? - pokiwała głową ucieszona. Posłała mi promienny uśmiech i zarzuciła mi ręce na szyję. Objąłem ją, podniosłem i okręciłem wokół własnej osi. Kolejny raz chciałem ją pocałować, ale usłyszeliśmy głos Zayna:

-O, nasze gołąbeczki się zeszły... - 8 par oczu patrzyło na nas, a my spojrzeliśmy na siebie i zaczęliśmy się śmiać. Patrzyli teraz na nas jak na dziwaków, bo nie wiedzieli, czemu się śmiejemy. Trzeba być po prostu nami...


*Oczami Harry'ego*

Szliśmy z Dominiką objęci i zakochani. Dzisiaj to sobie powiedzieliśmy. Byłem szczęśliwy, dopóki nie przypomniałem sobie, że pojutrze wyjeżdżamy w trasę na miesiąc. Cały miesiąc bez Niej! Do tej pory było to dla mnie normalne, ale teraz...

-Harry, co się stało? - moja towarzyszka zauważyła mój smutek.

-Bo...my pojutrze wyjeżdżamy w trasę. Na miesiąc. - posmutniała po moich słowach, ale dodała mi otuchy:

-Nie martw się, będę tu na ciebie czekać. To może jutro w ramach pożegnania przyjdziecie do nas?

-Z chęcią. - odpowiedziałem i pocałowałem ją.

-To co wy na to? - odwróciła się do reszty.

-My się wypisujemy, idziemy do moich rodziców. Sory...-oznajmiła Perrie.

-A my chcemy ten wieczór spędzić razem. - orzekł Liam nie odrywając oczu od wpatrzonej w niego Danielle.

-A my pójdziemy do Nando's! - okrzyknęli jednocześnie nasze głodomory.

-No, trudno, ominie was fajna zabawa. - Domi wystawiła reszcie język. - W takim razie będziemy we czwórkę wieczorem. - ucieszyła się.

-O, nie... - zaprotestował Louis. - My też wieczorem wychodzimy. -uśmiechnął się tajemniczo.

-Tak? - zapytała zdziwiona Patrycja.

-Więc tylko my dwoje...Jutro o 20. - szepnęła mi do ucha brązowooka.
Pożegnaliśmy się rozeszliśmy.




Fajny? Mogę powiedzieć, że wszystko dopiero się rozkręca...Przypominam o głosowaniu do Music Awards. Piosenka do rozdziału to: Up all night


Liam:   
It feels like we've been living in fast-foward
Another moment passing by
(up-up-up all night)
The party's ending but it's now or never
Nobody's going home tonight
(up-up-up all night)

Harry:
Katy Perry's on replay
She's on replay
DJ got the floor to shake
The floor to shake
People going all the way Yeah
All the way
I'm still wide awake
I wanna stay

Together:
Up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
'Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you
Up all night
Like this all night
Up all night
Like this all night
Up all night

Zayn:
Don't even care about the table breaking
We only wanna have a laugh
(up-up-up all night)
I'm only thinking 'bout this girl I'm seeing
I hope she wanna kiss me back
(up-up-up all night)

Harry:
Katy Perry's on replay
She's on replay
DJ got the floor to shake
The floor to shake
People going all the way Yeah
All the way
I'm still wide awake
I wanna stay

Together:
Up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
'Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you
Up all night
Like this all night
Up all night
Like this all night
Up all night

Harry:
Katy Perry's on replay
She's on replay

Together:
(We're gonna want to stay up all night)

Harry:
DJ got the floor to shake
The floor to shake

Together:
We're gonna want to stay up all night
Up all night up all night
We're gonna want to stay up all night

Harry:
I wanna stay

Together:
Up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
'Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you
Up all night
Like this all night
Up all night
Like this all night
Up all night

Liam :
Wydaje się jakbyśmy żyli w pośpiechu
Kolejna chwila przemija
(Przez-przez-przez całą noc)
Impreza się kończy, ale to teraz albo nigdy
Nikt nie wraca do domu dziś wieczorem.
(Przez-przez-przez całą noc)

Harry:
Katy Perry właśnie gra
Ona jest powtarzana
DJ rozgrzewa parkiet
Rozgrzewa parkiet
Ludzie zamierzają iść na całość
Przez całą noc
Jestem wciąż rozbudzony
Chce zostać

Wszyscy:
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I skakać dookoła, aż zobaczymy słońce
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I znaleźć dziewczynę i powiedzieć jej, że jest tą jedyną
Trzymaj się uczuć
I nie pozwól im odejść
Bo my teraz musimy płynąć
Wyrwać się spod kontroli
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I zrobić to wszystko z tobą
Przez całą noc
Właśnie tak, całą noc, hej
Przez całą noc
Właśnie tak, całą noc, hej
Przez całą noc

Zayn:
Nie dbamy nawet o połamany stół
My chcemy się tylko się pośmiać
(Przez-przez-przez całą noc)
Myślę tylko o tej dziewczynie którą widzę
Mam nadzieję, że ona też chce mnie pocałować
(Przez-przez-przez całą noc)

Harry:
Katy Perry właśnie gra
Ona jest powtarzana
DJ rozgrzewa parkiet
Rozgrzewa parkiet
Ludzie zamierzają iść na całość
Przez całą noc
Jestem wciąż rozbudzony
Chcę zostać

Wszyscy:
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I skakać dookoła, aż zobaczymy słońce
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I znaleźć dziewczynę i powiedzieć jej, że jest tą jedyną
Trzymaj się uczuć
I nie pozwól im odejść
Bo my teraz musimy płynąć
Wyrwać się spod kontroli
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I zrobić to wszystko z tobą.
Przez całą noc
Właśnie tak, całą noc, hej
Przez całą noc
Właśnie tak, całą noc

Harry: Katty Perry właśnie gra
Ona jest powtarzana


Wszyscy :
(Chcemy zostać tu przez całą noc)

Harry:
DJ rozgrzewa parkiet
Rozgrzewa parkiet

Wszyscy:
Chcemy zostać tu całą noc
Całą noc, całą noc
Chcemy zostać tu całą noc

Harry:
Chcę zostać

Wszyscy :
Całą noc
I skakać dookoła aż zobaczymy słońce
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I znaleźć dziewczynę i powiedzieć jej, że jest tą jedyną
Trzymaj się uczuć
I nie pozwól im odejść
Bo my teraz musimy płynąć
Wyrwać się spod kontroli
Chcę zostać na nogach przez całą noc
I zrobić to wszystko z tobą.
Przez całą noc
Właśnie tak, całą noc, hej
Przez całą noc
Właśnie tak, całą noc
Przez całą noc 
 Up All Night



A teraz po 1 ciekawostce o każdym z Chłopców:

Harry:“Gdy byłem dzieckiem uwielbiałem gasić światła w windzie i nie przestawałem straszyć ludzi. Do czasu, kiedy sam w niej utknąłem na 3 godziny”


 Liam: twierdzi, że w święta najbardziej będzie tęsknił za bąkami Niall'a i ciągłym chodzeniem Harrego nago.


Niall: Niall lubi dziewczyny z oczami :) .


Zayn:Gdyby Zayn był dziewczyną poślubił by Liama.


Louis: "Jedyny powód dla którego noszę paski jest to, że potajemnie chciałbym być zebrą."


Co myślicie, żeby na stałe wprowadzić takie ciekawostki?

2 komentarze:

  1. Taaaaaaaak, ja chcę te ciekawostki! :) O jezu, ja już wiem co ty wymyślisz, kiedy ja i Harry będziemy sami... o 20... SAMI! hbyjygytuibyu ale to ekscytujące bjbjiniofrfgfhgh

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawostki genialne <3 ! Hahahah najlepszy Niall xd

    OdpowiedzUsuń